De trein stopt alleen extra in Hoofddorp en Lelylaan.
Is het niet veiliger om ic materieel in te zetten? Nu denken reizigers op stoptrein stations dat de trein gaat stoppen met het risico dat ze meegezogen worden...
Eerder werd dat wel gedaan en heten het nog een ic met een extra stop in Hoofddorp en Lelylaan.
Buiten dat zit zo'n 6je SLT wel erg vol.
Beste antwoord door Stijn NS
Ik kan je helaas niets anders aangeven dan wat door anderen al is aangegeven, Bob, en ook onze planners zullen hetzelfde antwoord geven. In sommige gevallen is het vanwege werkzaamheden of andere bijzonderheden nodig dat er ongewoon materieel wordt ingezet voor een bepaalde trein. Qua veiligheid zullen ze zich moeten houden aan voorgeschreven snelheidslimieten voor stations en zal dit ook gewoon veilig zijn. Uiteindelijk zijn de witte strepen er ook niet voor niets.
Wel verwarrend is het als deze trein die rijdt als Intercity wordt aangegeven als Sprinter in de App en borden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal hier dan ook een melding van maken.
Bekijk origineel
Wel verwarrend is het als deze trein die rijdt als Intercity wordt aangegeven als Sprinter in de App en borden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal hier dan ook een melding van maken.