beantwoord

Sprinter Hoorn niet op digitaal bord Heiloo

• 17 februari 2016
  • 9 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 4
De laatste tijd is het me opgevallen dat op station Heiloo de sprinter naar Hoorn niet op het digitale bord boven het perron wordt weergegeven, maar dat daar nog steeds de Intercity naar Schagen van 3 minuten ervoor nog steeds getoond wordt (en deze intercity was gewoon iedere keer netjes/bijna op tijd voor mijn sprinter uitgereden, dus het is niet zo dat de intercity achter de sprinter aankomt door vertraging en daardoor het bord blijft hangen op Schagen).
Ik zie dit fenomeen nu de afgelopen dagen continu gebeuren voor in ieder geval de sprinter van 8:01.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 23 februari 2016, 10:25

Goedemorgen ravitsec, ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Het blijkt een hardnekkig bekend probleem te zijn wat de afdeling functioneel beheer op dit moment aan het onderzoeken is. Helaas is de oorzaak van dit euvel nog niet bekend en is er dus een kans dat dit weer kan voorkomen. Er wordt in ieder geval hard gewerkt aan een oplossing en ik hoop dat dit spoedig weer correct functioneert.
Bekijk origineel

9 reacties

Dat is niet echt handig ravitsec Ik zoek graag even voor je uit wat hier de oorzaak van is en hoe dit opgelost kan worden. Ik heb even contact gelegd met de betreffende afdeling en zodra ik een terugkoppeling ontvang laat ik je dit even weten.
Goedemorgen ravitsec, ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Het blijkt een hardnekkig bekend probleem te zijn wat de afdeling functioneel beheer op dit moment aan het onderzoeken is. Helaas is de oorzaak van dit euvel nog niet bekend en is er dus een kans dat dit weer kan voorkomen. Er wordt in ieder geval hard gewerkt aan een oplossing en ik hoop dat dit spoedig weer correct functioneert.
Reputatie 4
Tot op de dag van vandaag werkt dit nog steeds niet goed. Nog steeds Schagen op het bord voor de trein naar Hoorn.
Wat balen dat dit dit nog steeds zo is. Blijkbaar is de oorzaak nog niet gevonden. Ik heb de betreffende afdeling er nog eens op geattendeerd.
Reputatie 4
We zijn inmiddels alweer bijna een maand verder en vanmorgen zag ik nog steeds Schagen op het bord staan terwijl de trein naar Hoorn langs het perron stond.
Schijnbaar is het heel moeilijk om te detecteren dat de trein naar naar Schagen het station al 3 minuten ervoor heeft verlaten.
Het blijkt dus echt een hardnekkig probleem te zijn! Ik zal nogmaals melden bij deze afdeling dat de informatie nog steeds niet juist is. Hopelijk zie je snel de juiste trein in beeld.
Is het mogelijk dat er naar alle conducteurs een mededeling wordt verzonden dat ze op station Heiloo een extra keer moeten omroepen waar hun trein heen gaat?
Vanuit het perspectief van de klant is dat wel fijn.
Ik begrijp dat je merkt dat niet elke conducteur dat doet, verfmeer? Ik zal het meteen voor je doorgeven.
Ik kom niet vaak op Heiloo, maar bij andere stations wordt vaak alleen na vertrek omgeroepen. Misschien dat het handig is dat dat nu al gebeurd voor vertrek zodat mensen op het perron niet wachten op de volgende trein.

Reageer