beantwoord

Stalling Amsterdam Sloterdijk

Hallo

Ik lees verschillende negatieve berichten over de bewaakte fietsenstalling op station Sloterdijk. Te vol, of dus te klein, onbemand en niet werkend, slechte in / doorgang...... Begrijp ik het goed en is het dus eigenlijk niet (fatsoenlijk) mogelijk om daar overdekt mijn fiets te stallen (Zoals bijvoorbeeld in Haarlem wel heel goed gaat)?

Bedankt alvast!

Groet Eva
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 21 september 2016, 18:18

Welkom op het NS Serviceforum Eva Marie. Op dit station kun je een fiets stallen in een zelfservice fietsenstalling. In deze stalling verschilt het per locatie of er een beheerder aanwezig is. De stalling heeft een geautomatiseerde in- en uitgang en wordt bewaakt door beveiligingscamera's. Voor zover ik weet is de stalling grotendeels niet overdekt.

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Eva Marie. Op dit station kun je een fiets stallen in een zelfservice fietsenstalling. In deze stalling verschilt het per locatie of er een beheerder aanwezig is. De stalling heeft een geautomatiseerde in- en uitgang en wordt bewaakt door beveiligingscamera's. Voor zover ik weet is de stalling grotendeels niet overdekt.
Bedankt voor je antwoord. Waar is dat dan ongeveer? Ik ken alleen die kleine aan de voorkant rechts.
Check daarvoor de plattegrond even. Er zijn meerdere mogelijkheden je fiets te stallen.

Reageer