beantwoord

stalling Eindhoven

ik ga morgen naar eindhoven kan ik daar mijn scootmobiel in de stalling zetten
icon

Beste antwoord door Robert B 21 mei 2017, 15:14

Eindhoven heeft inderdaad geen hellingbaan naar de fietsenkelders (centrum- en noordzijde) maar daar was je dus al achter. En een lift is er bij mijn weten ook niet.. Ik zal het eens navragen als ik er weer ben.

Bekijk origineel

8 reacties

Helaas is station Eindhoven niet meer telefonisch bereikbaar voor mij, maar ik schat zo in dat het wel mogelijk is om je scootmobiel te stallen. Laat vooral even weten hoe het ging.
Badge +3
Eindhoven heeft inderdaad geen hellingbaan naar de fietsenkelders (centrum- en noordzijde) maar daar was je dus al achter. En een lift is er bij mijn weten ook niet.. Ik zal het eens navragen als ik er weer ben.
Badge +3
Overigens is er een (kleine) parkeerplaats direct naast de ingang van de fietsenstalling centrumzijde. Toegang hiertoe kan je krijgen met een pasje van de stationskapper (Pieter van de Vondervoort). Ik weet zeker dat hij of zijn collega's je met plezier helpen en dan staat je scootmobiel in ieder geval veiliger dan ergens op straat.
Reputatie 7
Als het mogelijk zou zijn, is het waarschijnlijk in de bewaakte fietsenstalling in Eindhoven. (centrumzijde)

Ik kan hier echter niet 1-2-3 een antwoord op geven, omdat dit een uitzonderlijke situatie is, ik denk niet dat er vaak een scootmobiel gestald kan worden. U kunt het denk ik het best vragen aan de aanwezige beheerder.

Misschien heeft een van de forumleden of moderators een beter antwoord.
Hallo ria1951, dat is vervelend. Laat je even weten hoe dit afloopt?
Bedankt ga het morgen proberen
Klaas-Jan NS schreef:

Helaas is station Eindhoven niet meer telefonisch bereikbaar voor mij, maar ik schat zo in dat het wel mogelijk is om je scootmobiel te stallen. Laat vooral even weten hoe het ging.

zal het je laten weten hoe het is gegaan en idd telefoon is niet meer in gebruik
Gr Ria
Nergenst stalling toegankelijk voor scootmobiels ketting gekocht en buiten vastgezet aan paal nu hopen dat hij er morgen nog staat

Reageer