beantwoord

Stalling scooter in Amsterdam Amstel niet meer mogelijk

• 31 december 2018
  • 8 reacties
  • 334 Bekeken

Al jaren stal ik mijn scooter in de stalling van Amsterdam Amstel. Vandaag ging ik langs om de stalling voor 2019 te betalen. Wat schetst mijn verbazing als mij wordt meegedeeld dat vanaf morgen, 1 januari 2019, er geen scooters meer gestald morgen worden.
Waarom is mij dat niet eerder meegedeeld. U heeft al mijn gegevens. En waarom wordt er gedreigd dat mijn scooter snel weg moet. Ik baal ontzettend van de service die u verleent aan een trouwe gebruiker en een trouwe betaler en NS-klant.
Ik ga op zoek naar een nieuwe plek, maar dat kan wel een paar dagen duren.
Ik ga ervan uit dat voor ik hem heb opgehaald er niets met mijn scooter gaat gebeuren.
Registratienummer 2700
Scooter Kymco People S kenteken: DDZ-61-L
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 januari 2019, 18:55

Excuses voor de late reactie Rob Huisman. Er is contact geweest met de districtsmanager en het klopt dat scooters niet meer zijn toegestaan in deze stalling. De communicatie hierin is inderdaad minimaal geweest, excuses daarvoor. De beheerder van de stalling kan je hier als het goed is nog aanvullende informatie over geven. Heb je inmiddels een andere plek voor je scooter gevonden?
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag Rob Huisman en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat deze communicatie zo slecht is verlopen, maar ik ben bang dat wij hier weinig in kunnen betekenen. Voor zover ik begrijp van onze Fiets afdeling is dit een nieuwe regel waarbij vele verschillende partijen zijn betrokken. De beheerder van de locatie is vervolgens verantwoordelijk voor de communicatie, die had je hierover moeten informeren.

In hoeverre er niets met de Scooter gaat gebeuren durf ik ook weinig te zeggen. Ook dat is iets waar de beheerder van de locatie over gaat.
Wie is de beheerder van de lokatie? Hoe kan ik hem bereiken? De persoon die mij het nieuws vertelde zei me juist dat de NS verantwoordelijk is. Jullie spelen elkaar de bal toe, dat is heel vervelend. Maar ik accepteer niet als er de komende dagen iets met mijn scooter gebeurd!
Ik ga even verder voor je informeren Rob. Hopelijk weet ik morgen meer, zo hoort in ieder geval zo snel mogelijk van mij.
Bedankt Miriam, ik hoop snel iets te horen. Het is allemaal vervelend omdat ik mijn scooter nauwelijks veilig in de binnenstad van Amsterdam -waar ik woon- kan parkeren.
Jullie zijn snel met het opzeggen van een jarenlang contract, maar traag met de beantwoording van mijn vraag. Al iets bekend?
Miriam NS is er morgenavond weer, @Rob Huisman en ze zal dan op je reageren!
Reputatie 7
Badge +3
Ik weet niet of het er mee te maken maar ik hoorde pas geleden dat steeds meer gemeenten extra veiligheidsvoorzieningen beginnen te eisen voor stallingen waarin ook scooters en elektrische fietsen worden toegelaten in verband met het verhoogde risico op brandgevaar (vanwege brandstof of accu's). Wellicht is dat de reden dat deze worden geweerd.
Excuses voor de late reactie Rob Huisman. Er is contact geweest met de districtsmanager en het klopt dat scooters niet meer zijn toegestaan in deze stalling. De communicatie hierin is inderdaad minimaal geweest, excuses daarvoor. De beheerder van de stalling kan je hier als het goed is nog aanvullende informatie over geven. Heb je inmiddels een andere plek voor je scooter gevonden?

Reageer