beantwoord

Stallingstijd fiets Delft

  • 21 December 2021
  • 5 reacties
  • 291 Bekeken

Is er al een definitieve beslissing genomen of er ook deze lockdown gehandhaafd wordt op maximale stallingstijden? Mijn fiets staat nu in de beveiligde fietsenstalling onder Station Delft, waar hij 14 dagen mag staan. Ik heb vernomen dat met de vorige lockdowns hier niet op werd gehandhaafd, maar ik zou graag zeker weten of dat dit keer ook zo is, voordat mijn fiets weg is. (En als dit zo is: hoe lang mag mijn fiets nog blijven staan zodra er weer gehandhaafd wordt?)

icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 December 2021, 14:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er is nog niets bekend over handhaving maximale stallingstijd in stallingen.

Goedemorgen deJessias en welkom op de NS Community! 

Voor zover op dit moment bij ons bekend zal deze stallingsduur niet worden verlengd. Mocht dit uiteraard wel gebeuren, dan zal je hier terzijnertijd een bericht van ontvangen of kan je het teruglezen op onze website. 

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen deJessias en welkom op de NS Community! 

Voor zover op dit moment bij ons bekend zal deze stallingsduur niet worden verlengd. Mocht dit uiteraard wel gebeuren, dan zal je hier terzijnertijd een bericht van ontvangen of kan je het teruglezen op onze website. 

Weet je al al meer over maximale stallingsduur in NS stallingen tijdens lockdown? Op Twitter wordt door de klantenservice aangegeven dat er niet gehandhaafd zal worden.

Ik ga even informeren want tot dusver is de informatie die bij ons bekend is nog niet anders dan hetgeen Sanne gecommuniceerd heeft. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Mijn collega is momenteel met verlof, dus mij is gevraagd om de update te geven. Inmiddels hebben we een reactie ontvangen namelijk.

Helaas wordt momenteel nog de reguliere controle gehandhaafd. Er is dus geen uitzondering op de maximale stallingsduur en fietsen zullen na de maximale stallingsduur worden verwijderd.

Reageer