De stationsbord op delft campus is uit het gaat om spoor 1 het bord staat al een week op zwart kunnen jullie het repareren?
Laat ik nou stomtoevallig net nu op dat stationnetje stoppen-en het is spoor ri. den Haag. Bedoeld wordt het screen met de eerstvolgende trein.
In de praktijk zijn dit soort meldingen meestal allang bekend-maar de todo lijst is behoorlijk lang en ook vanochtend hoorde ik weer alarmerend bericht over veel te weinig IT- en technisch personeel.
Vaak hoeft een scherm wat op zwart staat alleen gereset te worden. Dat kan op afstand, hoeft geen IT personeel voor naar het station. Misschien gaat een moderator nog om een nummer van het scherm vragen, al zouden die nummers bekend moeten zijn.
Hallo Treinhouder en welkom bij de NS Community,
Een nummer zou inderdaad erg welkom zijn, maar ik heb er in ieder geval een melding van doorgezet.
het gaat om spoor 1 Erryt.
het gaat om spoor 1 Erryt.
Ik zie dat Erryt dit al bij de melding heeft gezet. Dat moest vast en zeker snel goed komen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.