beantwoord

Station Breda piano mist kruk

• 10 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 1022 Bekeken

Aangezien er geen stoel/kruk bij de piano op station Breda staat, wordt er nauwelijks op gespeeld. Dit kan uiteraard verholpen worden door een stoel/kruk aan de piano vast te ketenen. De piano heeft er in ieder goede bevestigingspunten voor. Ik hoop dat er iets geregeld kan worden, want een beetje (goede) pianomuziek is natuurlijk nooit weg.

Groet,
Sjoerd
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 11 oktober 2014, 11:47

Welkom op het NS service forum Sjoerd. Leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb je naam wel even moeten aanpassen, omdat het veel te veel op onze usernames lijkt en dat voor verwarring kan zorgen. Mocht je Sjoerdd geen leuke username vinden laat dat dat even weten, dan pas ik het aan 🙂

Ik begrijp dat het wat minder fijn piano spelen is als er geen krukje aanwezig is. Ik zal dan ook intern melden dat die weer moet komen. Ik zie ook dat er al wat leuke suggesties zijn gekomen!
Bekijk origineel

7 reacties

Waarom nodigt de NS Wibi Soerjadi niet uit?
Je kunt ook de piano op stahoogte zetten. Op de bouwplaats is vast genoeg hout (pallets) te vinden om 'm op te hogen.
Graag een trompet aan een ketting....
Op Amsterdam Centraal en Nijmegen heb ik al veel muziek mogen aanhoren, is naar mijn mening een leuk initiatief. Hoop dat die kruk dan spoedig geregeld wordt 🙂
Zo'n kruk is nooit weg als je weer eens moet staan in de trein 😛
Welkom op het NS service forum Sjoerd. Leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb je naam wel even moeten aanpassen, omdat het veel te veel op onze usernames lijkt en dat voor verwarring kan zorgen. Mocht je Sjoerdd geen leuke username vinden laat dat dat even weten, dan pas ik het aan 🙂

Ik begrijp dat het wat minder fijn piano spelen is als er geen krukje aanwezig is. Ik zal dan ook intern melden dat die weer moet komen. Ik zie ook dat er al wat leuke suggesties zijn gekomen!
Oke, top! Bedankt Laura.

Reageer