beantwoord

Station Dieren - Liften vaak Defect (rolstoelgebruiker)

• 26 november 2017
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
In september heb ik een topic ( https://forum.ns.nl/op-het-station-17/station-dieren-lift-buiten-werking-rolstoelgebruiker-39983 ) gestart over de lift problemen op NS Station Dieren, we zijn nu 2 maanden verder maar helaas is er weinig verbeterd.

Minstens 1x in de week is er een storing aan de liften. Voor mij als rolstoelgebruiker geeft dit problemen, omdat het station alléén per lift bereikt kan worden. De hellingbaan is namelijk sinds een maand gesloten, zie foto

De lift aan de noordzijde is inmiddels al 3 dagen defect, dit is voor mij een onmogelijke situatie zonder AVG of NS personeel. Wie zou kunnen helpen om dit probleem aan te kaarten?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 december 2017, 13:24

Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen dat het probleem nog steeds speelt. Het is bekend en geëscaleerd. Ik kan helaas niet aangeven hoe lang het nog kan duren.
Bekijk origineel

5 reacties

Naar dat dit op jouw station speelt. Zeer terecht ook dat je hier navraag komt doen. Ik heb meteen contact gezocht om navraag te doen en hoop spoedig een update te geven.
Reputatie 1
Dank Erryt, ik hoor het graag.
Reputatie 1
*krekels*
Als aanvulling wil ik nog aangeven dat deze vele defecten wordt veroorzaakt door plaatselijke hangjeugd. We gaan bekijken hoe wij dit tegen kunnen gaan.
Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen dat het probleem nog steeds speelt. Het is bekend en geëscaleerd. Ik kan helaas niet aangeven hoe lang het nog kan duren.

Reageer