beantwoord

Station Haren vrouw met kinderwagen en gehandicapt kind kan perron niet af

• 30 september 2019
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Zondag 15.30 na het verlaten van het station keek ik nog even naar boven. Op het perron boven liep een vrouw met kinderwagen en een gehandicapt kind heen en weer tussen de trappen. Zij waren met de trein aangekomen en konden niet meer weg. Verder was er niemand. De lift doet het niet, zal wel deel zijn van de renovatie, maar ondertussen is het station in gebruik!
Twee vragen: ten eerste: waarom is er geen noodvoorziening of personeel om iemand te helpen?
En: hoe kan je de NS bereiken met dit soort klachten?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 september 2019, 14:31

Goedemiddag Treinmensen en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat deze reiziger niet weg konden vanwege het defect zijn van deze lift. In hoeverre dit te maken heeft met de renovatie van het station durf ik niet te zeggen, maar ik hoop dat je begrijpt dat een station niet zomaar buiten gebruik genomen kan worden wanneer er langdurige onderhoud is aan het stationsterrein.

Wat betreft het klachtenproces kun je op deze pagina verdere informatie vinden. Ik snap ook niet zo goed hoe je daar niet bent terecht gekomen, gezien een simpele zoekopdracht op ofwel de NS website of zelfs Google naar die pagina leidt. Maar dat terzijde.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Erg vervelend als de lift niet werkt door een defect.
Op de lift zit een sticker met een nummer als de lift niet werkt. Hoe is het verder gegaan met deze reiziger in problemen @Treinmensen ? Neem aan dat je even hulp hebt aangeboden.
Ja, hulp geboden, je laat zo iemand niet in de regen een half uur heen en weer drentelen totdat er weer een trein komt en er anderen zijn die kunnen helpen. Gelukkig had ik haar toevallig gezien en wist ik van die lift die niet werkte. Bedankt voor de tip over de sticker. Ook nog algemene richtlijnen voor klachten? Ik heb echt moeite moeten doen om zelfs maar hier terecht te komen op dit forum. Is er geen NS klachtenformulier? Ik heb het niet kunnen vinden. De lift op station Haren veroorzaakt al weken problemen, dus echt werken doet de sticker niet (als hij er inderdaad is, ik ben nog niet terug geweest op het station). Gewoon: NS hoe zijn jullie aanspreekbaar zonder dat de melder in de wacht kan worden gezet of dat die accounts moet aanmaken? Het is toch in het belang van het bedrijf dat dit snel en makkelijk kan?
Goedemiddag Treinmensen en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat deze reiziger niet weg konden vanwege het defect zijn van deze lift. In hoeverre dit te maken heeft met de renovatie van het station durf ik niet te zeggen, maar ik hoop dat je begrijpt dat een station niet zomaar buiten gebruik genomen kan worden wanneer er langdurige onderhoud is aan het stationsterrein.

Wat betreft het klachtenproces kun je op deze pagina verdere informatie vinden. Ik snap ook niet zo goed hoe je daar niet bent terecht gekomen, gezien een simpele zoekopdracht op ofwel de NS website of zelfs Google naar die pagina leidt. Maar dat terzijde.

Reageer