beantwoord

Station Helmond centraal, bewaakte fietsenstalling

• 11 april 2014
  • 2 reacties
  • 3419 Bekeken

Kan ik mijn fiets op station Helmond centraal ook een nacht lang bewaakt stallen? en is dit ook geheel gratis?

Groeten Rik
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 april 2014, 16:49

Welkom op het forum rikkie!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Station Helmond heeft een bewaakte fietsenstalling waar je je fiets gratis kunt laten stallen. Deze bemenste NS fietsenstalling is geopend van een kwartier voor de eerste trein tot en met een kwartier na de laatste trein. Ik durf helaas niet met zekerheid te zeggen of je je fiets ook de hele nacht kunt laten staan. 's Nachts kan je je fiets in ieder geval dus niet ophalen. Je kunt daarom het beste even aan de beheerder van de fietsenstalling op station Helmond vragen wat de precieze mogelijkheden zijn. Klik hier voor meer info over de volledig bemenste fietsenstalling op station Helmond.
Bekijk origineel

2 reacties

Hier kun je wat informatie alsmede de prijzen vinden voor het stallen van een fiets:
http://www.nsfiets.nl/nsfiets/ontdek-ns-fietsenstalling/submenu/veelgestelde-vragen/bewaakte-fietsstalling.html

Of het ook mogelijk is om de fiets 's nachts te laten staan, daar durf ik niet met zekerheid te zeggen, dus dat laat ik aan iemand anders over 🙂
Welkom op het forum rikkie!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Station Helmond heeft een bewaakte fietsenstalling waar je je fiets gratis kunt laten stallen. Deze bemenste NS fietsenstalling is geopend van een kwartier voor de eerste trein tot en met een kwartier na de laatste trein. Ik durf helaas niet met zekerheid te zeggen of je je fiets ook de hele nacht kunt laten staan. 's Nachts kan je je fiets in ieder geval dus niet ophalen. Je kunt daarom het beste even aan de beheerder van de fietsenstalling op station Helmond vragen wat de precieze mogelijkheden zijn. Klik hier voor meer info over de volledig bemenste fietsenstalling op station Helmond.

Reageer