beantwoord

Station Muiderpoort is vies

• 9 april 2018
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Het is erg vies op de perrons en de passages richting het station. Overal broeden duiven, zwerfvuil, pislucht, graffiti etc. Kan dit aangepakt worden?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 april 2018, 13:26

Hallo Hans en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te horen dat station Muiderpoort in deze staat verkeert. Dat hoort niet, dus heb ik de stationsmanager aangegeven dat reizigers ontevreden zijn en de situatie vies en onprofessioneel vinden. Deze afdeling (NS Stations) pakt dit verder op. Bedankt voor het aangeven, ik hoop dat er snel verandering plaatsvindt.
Bekijk origineel

6 reacties

Hier ben ik het roerend mee eens. Je moet echt opletten geen duivenpoep op je hoofd te krijgen voor je de trein instapt...
Reputatie 7
Hallo Hans en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te horen dat station Muiderpoort in deze staat verkeert. Dat hoort niet, dus heb ik de stationsmanager aangegeven dat reizigers ontevreden zijn en de situatie vies en onprofessioneel vinden. Deze afdeling (NS Stations) pakt dit verder op. Bedankt voor het aangeven, ik hoop dat er snel verandering plaatsvindt.
Bedankt voor de reactie Thomas. De bestrating van de perrons is van dien aard dat het ook slecht schoongehouden kan worden. Een hoogwaardiger materiaal zou de stationsmanager erg helpen.
Reputatie 1
Dit station is door de constructie één grote duiventil.
Wel mooie nieuwe bankjes op spoor 8/9
Reputatie 7
Badge
Dit station is door de constructie één grote duiventil.
ProRail/NS moeten s gaan buurten bij de RATP. Vorige week nauwelijks een duif gezien op die oude stalen bovenstations in Parijs.

Reageer