station Weesp s avonds niet veilig

• 26 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 711 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag (26 oktober 2014) wou ik s avonds met de trein naar Schiphol voor een snelle boodschap. Op het stationsplein bij station Weesp werd er geschreeuwd door een groepje Surinamers of Antilianen.

Ik de trein wou halen. Ik had een veiligheidsvest aan. Wat ze schreeuwde heb ik niet kunnen volgen. Ik dacht laat maar. Ik negeer ze meteen. Toen In gecheckt om 20:22 u. De trein van 20:39 u gepakt en op Schiphol uitgecheckt. Snel een boodschap gedaan en op Schiphol snel weer In gecheckt.

Ik kon op het nippertje de trein terug naar Weesp nemen en ik heb weer uitgecheckt om 21:38 u. Ik zag een groepje conducteurs maar ergens ver achter me hoorde ik weer dat groepje jongens weer die ik op de heen weg dat zij gingen schreeuwen.

Ik liep alleen rustig naar huis, maar ik had wel zo n gevoel dat ik Door dat groepje jongens werd achtervolgd. Gelukkig was er nog niets gebeurd maar echt senang voelde ik ook niet! Ik was al blij dat ik heelhuids terug kwam. Maar er lopen nog steeds gajes rond. En station Weesp is niet meer zo veilig.

Ik liep alleen. Moet ik voor dit soort zaken bij de spoorwegpolitie zijn of bij de regionale politie? Of had het NS personeel iets kunnen betekenen wanneer de situatie onveilig is. Ik durf die gasten niet aan te kijken en zeker geen oogcontact! Dus pfft!

1 reactie

Badge
He Rhido, ik kan mij voorstellen dat je je niet veilig voelt op dat moment. Je mag altijd het NS personeel aanspreken. En voor een volgende keer kan je inderdaad de spoorwegpolitie bellen. Gelukkig ben je veilig thuisgekomen.

Reageer