Skip to main content
Antwoord

Stationsinformatie

  • February 28, 2025
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Ik kreeg vandaag een mail van de NS om te kijken naar de voorzieningen op de stations. Keek even bij die van mij (Hoogkarspel). De info klopt niet want er staat een kapper en koffievoorziening. Door een idiote huurverhoging van Prorail moest de kapper de huur opzeggen. Al ruim een jaar geleden! De boel verloedert nu en wordt smerig. Stomme actie dus met geen gevoel voor de sociale rol daar van de kapper die ook nog de klanten WC schoonhield en de boel aanveegde.

Maar een jaar later nog gewoon vrolijk de verkeerde info op de site laten staan. Het zegt alles. Maar waar geef je dat door? 

Beste antwoord door Rory NS

Hoi Jos van Putten en welkom bij de NS Community!

Goed dat je het meldt. Ik ga erachteraan, zo dat de informatie zo snel mogelijk wordt aangepast.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 28, 2025

Hoi Jos van Putten,

Dit is een prima plek om dat te melden. De moderatoren van deze community zijn werkzaam bij NS en kunnen dit soort meldingen doorzetten in de organisatie.


Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2025

Hoi Jos van Putten en welkom bij de NS Community!

Goed dat je het meldt. Ik ga erachteraan, zo dat de informatie zo snel mogelijk wordt aangepast.