beantwoord

stopbussen van zwolle -amsterdam centraal.

hallo.

ik snap niet helemaal hoe jullie iets bedoelen. er is werk aan het spoor van zwolle- amsterdam centraal. nu wou ik graag naar Dronten, maar er staat geen enkele GOEDE informatie met welke bus je dan moet. ja er staat een stop bus en er staat bij "op het spoor" maar dat lijkt me onlogisch.. dus mijn vraag welke bus moet ik nemen om van zwolle naar Dronten te nemen? en een bus rond half1, omdat men andere trein pas om 12:15 er is. jullie zouden me erg helpen, hopelijk antwoorden jullie voor morgen, want dan ga k al weg.

alvast bedankt.

vriendelijke groet,

sanne driehuizen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 juli 2015, 19:28

Excuus, ik had niet begrepen dat u vanuit Zwolle wilde vertrekken.

In dat geval geldt onderstaand advies:

Bekijk origineel

10 reacties

Tussen Amsterdam CS kan je gewoon rechtstreeks naar Dronten. Er zijn werkzaamheden tussen Kampen Zuid en Zwolle daar rijden geen sprinters. Je hoeft in principe geen bus te pakken. De Sprinters vertrekken om :10 en :40 u over het hele uur.
oke, maar welk spoor dan? en heb je miss even een link ofzo? dus die trein die normaal van Zwolle-amterdam gaat die komt dus NIET langs kampen maar wel langs dronten? dat kan toch niet?
Badge +3
U kunt gewoon uw reis plannen met de reisplanner op www.ns.nl.

Onjuiste informatie verwijderd.
Je kunt gewoon de reisplanner op ns.nl gebruiken om te zien op welke tijden de bussen rijden. Je moet vanaf Zwolle naar Kampen Zuid met de bus en vanaf Kampen Zuid verder met de trein. De bussen vertrekken te Zwolle aan de achterzijde van het station. Er staat met borden aangegeven waar exact. Als je het ter plekke niet begrijpt, kun je het ook altijd even aan een medewerker van NS vragen.

De informatie van Tochjo en Redoh Iklas is niet correct of niet van toepassing op jouw situatie. Dat kun je dus negeren.
maar ik wil graag bij zwolle opstappen niet bij amsterdam-centraal... en dat kan dus niet waarschijnlijk?
oke.. sorry volgens mij ging er bij mij wat verkeerd! oke dan moet ik dat maar doen dan. ik weet ook geen andere oplossing! bedankt!
Badge +3
Excuus, ik had niet begrepen dat u vanuit Zwolle wilde vertrekken.

In dat geval geldt onderstaand advies:

yess! helemaal goed!! bedankt ^^ toppersss.
Sorry onze excuses. Zowel Tochjo als ik hadden het eerst verkeerd begrepen, omdat we dachten dat je vanuit Amsterdam wou vertrekken. Gelukkig heeft Tochjo jou ermee geholpen.
ben gisteren naar wat gezoek in zwolle. goed aangekomen in Dronten. thx you' all !

Reageer