beantwoord

Stopplaats treinen op station Helmond



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

414 reacties

Badge +3
Op zich is het plaatsen van een CTA op het perron (en misschien een klein overdekt wachthokje of bankjes, perron is smal) bij de opgang vanaf de fietsenstalling geen wereldtaak natuurlijk.

Maar ja, als je al ziet hoe druk ze (ProRail dus, niet NS) het hebben met Utrecht Overvecht en meubilair (terug) plaatsen weet je het maar nooit.

Overigens een topic op Twitter over het mooiste station van Nederland... iemand zei Brandevoort haha! https://twitter.com/ingridsynchro/status/988489525717557249
Dat waardeer ik ook zeker Pejeka. Ik begrijp dat je dit zo ziet en als ik hierin nog iets voor je had kunnen doen dan zou ik dat zeker weten doen, maar ik kan niets meer doen dan dit.
Op zich is het plaatsen van een CTA op het perron (en misschien een klein overdekt wachthokje of bankjes, perron is smal) bij de opgang vanaf de fietsenstalling geen wereldtaak natuurlijk.

Maar ja, als je al ziet hoe druk ze (ProRail dus, niet NS) het hebben met Utrecht Overvecht en meubilair (terug) plaatsen weet je het maar nooit.

Overigens een topic op Twitter over het mooiste station van Nederland... iemand zei Brandevoort haha! https://twitter.com/ingridsynchro/status/988489525717557249

Heel fijn voor Brandevoort, maar mijn vraag was eigenlijk wanneer we op station Helmond (centraal) weer gewoon klokken en CTA's gaan hebben op het tegenwoordig in gebruik zijnde perron, in plaats van dat die nog steeds hangen op een deel van het perron dat tegenwoordig zelden gebruikt wordt...
Dat waardeer ik ook zeker Pejeka. Ik begrijp dat je dit zo ziet en als ik hierin nog iets voor je had kunnen doen dan zou ik dat zeker weten doen, maar ik kan niets meer doen dan dit.
De vraag is dan: wie kan nog wél iets doen? Van de mensen die verantwoordelijk zijn, mag ik de contactgegevens niet hebben, en de mensen zoals jij die dan de tussenpersoon zijn, geven aan niks meer te kunnen doen. Waar sta je dan als klant?
Sorry hoor ! Jij blijft elke keer maar dezelfde berichten plaatsen. En helaas niet alleen in dit topic.
Nu weten we het wel hoe het zit te Helmond.

Geduld blijft een schone zaak !
Reputatie 7
Badge
De vraag is dan: wie kan nog wél iets doen?
ProRail. 😌
Sorry hoor ! Jij blijft elke keer maar dezelfde berichten plaatsen. En helaas niet alleen in dit topic.
Nu weten we het wel hoe het zit te Helmond.

Geduld blijft een schone zaak !

Ik blijf niet dezelfde berichten plaatsen. Toen ik enige tijd geleden deze vraag poneerde op dit forum, kreeg ik netjes antwoord dat inhield dat het in het tweede kwartaal van 2018 geregeld zou worden. Dus vraag ik nu netjes wat de planning is en in welke maand van dit tweede kwartaal het geregeld zal zijn.

En als jou dat verveelt, houdt niets je tegen dit onderwerp te mijden, laat staan er je energie in te steken met berichten die kant noch wal raken.

De vraag is dan: wie kan nog wél iets doen?ProRail. 😌

Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.
Maar goed blijkbaar is de planning nog steeds niet bekend, anders had ik het inmiddels wel gehoord, toch?
Reputatie 7
Badge
Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.

https://www.prorail.nl/reizigers/contact
Vijfde keer zelfde vraag in vijf dagen.

Verder denk ik dat met dit soort feestdagen en weekend erna de medewerkets van dit soort afdelingen van ProRail niet werken.

Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.https://www.prorail.nl/reizigers/contact

Ja, en dan kom ik als klant weer terecht bij een andere Jannie en een andere Marian, die heus hun best doen mijn vraag "door te zetten" en een antwoord te krijgen, maar helaas, de manager is met vakantie en de andere manager is ziek en de derde manager is niet bereikbaar en nee, natuurlijk mag je zelf niet weten bij welke persoon je moet zijn, want anders krijgen ze het te druk met klantcontacten, maar heus, ze blijven het proberen...

En dan zit ik over een jaar nog zonder antwoord.

Dus kan je mij dan vertellen hoe ProRail wél gaat helpen?
Vijfde keer zelfde vraag in vijf dagen.

Verder denk ik dat met dit soort feestdagen en weekend erna de medewerkets van dit soort afdelingen van ProRail niet werken.

Als men had geantwoord, had ik niet hoeven vragen.

Zo simpel is het.

De aanpassingen waren al veel eerder toegezegd voor 2e kwartaal 2018 (zie voorgaande berichten in dit topic). Dus ik vraag nu netjes naar de planning.

En nogmaals, als dat jou stoort of niet bevalt, houdt niets je tegen dit topic te negeren of zonder commentaar van jouw zijde voorbij te laten gaan. Aan jou de keuze.


Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.https://www.prorail.nl/reizigers/contact
Ja, en dan kom ik als klant weer terecht bij een andere Jannie en een andere Marian, die heus hun best doen mijn vraag "door te zetten" en een antwoord te krijgen, maar helaas, de manager is met vakantie en de andere manager is ziek en de derde manager is niet bereikbaar en nee, natuurlijk mag je zelf niet weten bij welke persoon je moet zijn, want anders krijgen ze het te druk met klantcontacten, maar heus, ze blijven het proberen...

En dan zit ik over een jaar nog zonder antwoord.

Dus kan je mij dan vertellen hoe ProRail wél gaat helpen?


Heb je het al gevraagd aan ProRail? Want als je dat doet zou je misschien zomaar wel een antwoord krijgen.

Ik ben met je eens dat het niet netjes is hoe de NS met dit topic om gegaan is, maar om nu steevast te weigeren om even een bericht aan ProRail te sturen en hen de kans te geven je vraag te beantwoorden is wel een beetje jammer.
Reputatie 7
Badge +3
Wellicht heb je sneller antwoord wanneer je dit zelf aan ProRail vraagt ipv dat er een forum moderator tussen tussen zit.
https://www.prorail.nl/reizigers/contact-publiek

Toen ik vorig jaar augustus een klacht in diende vanwege onaangekondigde nachtelijke werkzaamheden met veel geluidshinder had ik gelijk de volgende dag antwoord en wisten ze me ook te vertellen dat er in week 41 wederom werkzaamheden zouden zijn.
Wellicht heb je sneller antwoord wanneer je dit zelf aan ProRail vraagt ipv dat er een forum moderator tussen tussen zit.
https://www.prorail.nl/reizigers/contact-publiek

Toen ik vorig jaar augustus een klacht in diende vanwege onaangekondigde nachtelijke werkzaamheden met veel geluidshinder had ik gelijk de volgende dag antwoord en wisten ze me ook te vertellen dat er in week 41 wederom werkzaamheden zouden zijn.

Ik heb via de moderatoren van dit forum al antwoord gekregen vorig najaar. Tweede kwartaal 2018 zou het worden geregeld. Dus ik vraag nu eenvoudig naar de planning, omdat het tweede kwartaal inmiddels is aangebroken. Meer niet.

Ja, en dan kom ik als klant weer terecht bij een andere Jannie en een andere Marian, die heus hun best doen mijn vraag "door te zetten" en een antwoord te krijgen, maar helaas, de manager is met vakantie en de andere manager is ziek en de derde manager is niet bereikbaar en nee, natuurlijk mag je zelf niet weten bij welke persoon je moet zijn, want anders krijgen ze het te druk met klantcontacten, maar heus, ze blijven het proberen...

En dan zit ik over een jaar nog zonder antwoord.

Dus kan je mij dan vertellen hoe ProRail wél gaat helpen?
Je hebt het nog niet eens geprobeerd bij ProRail, dus nogal voorbarig om al gelijk zo negatief te zijn.

Zoals al eens eerder gezegd in dit lange topic heb ik zelf een keer via het contactformulier een klacht geuit bij ProRail zonder de juiste contactgegevens van de verantwoordelijke persoon of afdeling te weten en ik kreeg keurig binnen 24 uur antwoord.
En ook de TS van https://community.ns.nl/op-het-station-17/aantal-treinen-per-dag-52369?postid=353253
had binnen 24 uur het gewenste antwoord van ProRail.

Vragen en klachten gestuurd via dat contactformulier worden dus naar de juiste persoon of afdeling doorgestuurd.

Iets dergelijks hebben we bij ons bedrijf ook. Vragen binnengekomen via het contactformulier op de website worden via wat wij het Internet Response System noemen doorgestuurd en wanneer er niet binnen 48 uur via datzelfde IRS systeem is geantwoord ontvangt die persoon/afdeling automtisch iedere dag dat de vraag open staat een reminder.


In plaats hier te blijven klagen kun je het ook gewoon eens proberen of je via ProRail een antwoord krijgt.
Al kan het natuurlijk wel zo zijn dat het antwoord wat ProRail dan geeft niet is wat jij hoopt.

Als zelfs de NS-medewerkers in een JAAR tijd niet in staat zijn om een kloppend antwoord van ProRail te krijgen, waarom zou het dan wél werken als ik zelf een mailtje stuur?

En wat is dat voor rare beweging, dat je als klant niet mág spreken met de juiste persoon en moet werken via callcenters en algemene email-adressen? Omdat die arme man/vrouw het dan te druk krijgt? Moeten ze zorgen dat er geen vragen/opmerkingen/klachten zijn, kunnen ze uitrusten achter hun bureau. Lastig joh, klanten, pfff...
Reputatie 7
Badge +3
Maar als zoals nu dat antwoord niet komt hier op het forum probeer ik alleen maar aan te geven dat je mogelijk sneller antwoord heb wanneer je het direct aan ProRail vraagt. Maar als je het blijkbaar liever 10 keer hier wilt vragen moet je het zelf weten.
Wat me nu zo bijzonder stoort is dit: Ik heb een nette vraag gesteld op dit forum, heb een keurig antwoord gekregen en was daar content mee. Toen bleek dat de gedane belofte niet werd nagekomen, ben ik weer gaan informeren. Sindsdien word ik aan het lijntje gehouden met nietszeggende antwoorden en uiteraard vind ik dat niet correct en dat heb ik laten merken.

En wat gebeurt er? Er komt een hele beweging op gang die mij vooral duidelijk wil maken dat het vooral aan mijzelf ligt en dat ik fout bezig ben, teveel zeur, of wat dan ook.

Echt, is dat de manier waarop het moet gaan?
Maar als zoals nu dat antwoord niet komt hier op het forum probeer ik alleen maar aan te geven dat je mogelijk sneller antwoord heb wanneer je het direct aan ProRail vraagt. Maar als je het blijkbaar liever 10 keer hier wilt vragen moet je het zelf weten.
Dat "men" ervoor gekozen heeft de NS op te delen in tig afdelingen en onder-BV's waardoor het voor reizigers steeds ondoorzichtiger wordt bij wie je moet zijn voor welk onderwerp, is mijn probleem niet. Ik heb op DIT forum netjes het antwoord gekregen dat in tweede kwartaal 2018 de aanpassingen zouden worden verricht, en ik neem dus ook aan dat men mij nu ook weet te vertellen wat de planning is.
Reputatie 7
Badge
Echt, is dat de manier waarop het moet gaan?
Ja.
De planning is tweede kwartaal 2018.

Ik ben geen psycholoog maar het intrigeerd me behoorlijk dat je dit gegeven geen plekje kan geven en rustig kan afwachten tot het kwartaal voorbij is.
Wil je vast zeer voorzichtig waarschuwen, het kan zomaar zijn dat er in het tweede kwartaal niets gebeurd en pas in het 3de of 4de kwartaal.
Het heeft immers geen erg hoge prioriteit zo'n verplaatsing van wat perron attributen
Reputatie 7
Badge

Dat "men" ervoor gekozen heeft de NS op te delen in tig afdelingen en onder-BV's waardoor het voor reizigers steeds ondoorzichtiger wordt bij wie je moet zijn voor welk onderwerp, is mijn probleem niet. Ik heb op DIT forum netjes het antwoord gekregen dat in tweede kwartaal 2018 de aanpassingen zouden worden verricht, en ik neem dus ook aan dat men mij nu ook weet te vertellen wat de planning is.


Deze vraag kan je toch echt beter vragen aan ProRail hoor. ProRail gaat namelijk (zoals jij zelf ook wel weet) over de infrastructuur. 😑
Reputatie 5
Wat me nu zo bijzonder stoort is dit: Ik heb een nette vraag gesteld op dit forum, heb een keurig antwoord gekregen en was daar content mee. Toen bleek dat de gedane belofte niet werd nagekomen, ben ik weer gaan informeren. Sindsdien word ik aan het lijntje gehouden met nietszeggende antwoorden en uiteraard vind ik dat niet correct en dat heb ik laten merken.

En wat gebeurt er? Er komt een hele beweging op gang die mij vooral duidelijk wil maken dat het vooral aan mijzelf ligt en dat ik fout bezig ben, teveel zeur, of wat dan ook.

Echt, is dat de manier waarop het moet gaan?

Heb je inmiddels de vraag al gesteld aan prorail dan?

Dat "men" ervoor gekozen heeft de NS op te delen in tig afdelingen en onder-BV's waardoor het voor reizigers steeds ondoorzichtiger wordt bij wie je moet zijn voor welk onderwerp, is mijn probleem niet. Ik heb op DIT forum netjes het antwoord gekregen dat in tweede kwartaal 2018 de aanpassingen zouden worden verricht, en ik neem dus ook aan dat men mij nu ook weet te vertellen wat de planning is.Deze vraag kan je toch echt beter vragen aan ProRail hoor. ProRail gaat namelijk (zoals jij zelf ook wel weet) over de infrastructuur. 😑

Dus éérst vraag ik op dit forum naar de planning, komt na veel vijven en zessen dan uit eind vorig jaar dat het 2 kwartaal 2018 wordt, en dus vraag ik nu netjes, aangezien dat tweede kwartaal inmiddels aangebroken is, wat dan de precieze planning is, en dan ben je lastig als je het vraagt en moet je maar weer bij iemand anders gaan vragen en word je dus, eigenlijk, ijskoud afgeserveerd?