beantwoord

Stopplaats treinen op station Helmond



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

414 reacties

Reputatie 7
Nou, vanuit NS is er dan niets meer te doen, dus slotje op dit topic en lekker met ProRail blijven overleggen.
Nou, vanuit NS is er dan niets meer te doen, dus slotje op dit topic en lekker met ProRail blijven overleggen.
Waar het om gaat is: hoe serieus wordt er omgegaan met signalen vanuit de reiziger als die reiziger gewoon aan het lijntje wordt gehouden, zelfs al geeft men in de commentaren de reiziger gelijk in de constatering van iets, maar dan nog... En dat geldt zowel voor NS als voor ProRail.
En niks slotje. Ik wil graag dat dit topic levend blijft tot er een definitieve uitslag is. Niet voor mij, maar gewoon om aan te tonen hoe lang het duurt eer er iets wordt gedaan met klantreacties.
Zowel NS als ProRail hebben wat gedaan met deze klantenreactie, doordat ze beiden antwoord hebben gegeven.
Dat @Pejeka het niet eens is met dit antwoord is nu ook wel duidelijk.
Hoop toch echt dat dit topic wordt afgesloten en niet bijna dagelijks weer en weer omhooggeschopt wordt omdat iemand het gegeven antwoord niet bevalt.
@Pejeka probeer uit je negatieve spiraal te ontsnappen en kijk verder dan het perron van Helmond breed is.
Echt alles is er nu wel over geschreven.
Zowel NS als ProRail hebben wat gedaan met deze klantenreactie, doordat ze beiden antwoord hebben gegeven.
Dat @Pejeka het niet eens is met dit antwoord is nu ook wel duidelijk.
Hoop toch echt dat dit topic wordt afgesloten en niet bijna dagelijks weer en weer omhooggeschopt wordt omdat iemand het gegeven antwoord niet bevalt.
@Pejeka probeer uit je negatieve spiraal te ontsnappen en kijk verder dan het perron van Helmond breed is.
Echt alles is er nu wel over geschreven.

Ik heb nog steeds geen definitief antwoord. Eerst zou het in 2e kwartaal 2018 worden geregeld. Dus niet, en daarom vroeg ik opnieuw naar de status. En ik heb nog steeds geen uitsluitsel. Dus waarom zou het topic dan afgesloten zijn?
Reputatie 5

Zowel NS als ProRail hebben wat gedaan met deze klantenreactie, doordat ze beiden antwoord hebben gegeven.
Dat @Pejeka het niet eens is met dit antwoord is nu ook wel duidelijk.
Hoop toch echt dat dit topic wordt afgesloten en niet bijna dagelijks weer en weer omhooggeschopt wordt omdat iemand het gegeven antwoord niet bevalt.
@Pejeka probeer uit je negatieve spiraal te ontsnappen en kijk verder dan het perron van Helmond breed is.
Echt alles is er nu wel over geschreven.
Ik heb nog steeds geen definitief antwoord. Eerst zou het in 2e kwartaal 2018 worden geregeld. Dus niet, en daarom vroeg ik opnieuw naar de status. En ik heb nog steeds geen uitsluitsel. Dus waarom zou het topic dan afgesloten zijn?

Misschien omdat ProRail zich bezig houdt met zaken die nog een tikkeltje belangrijker zijn dan een CTA op het perron van station Helmond die al dan niet op de juiste plek hangt. De klantenservice heeft haar best gedaan jou te helpen maar het antwoord zint je gewoon niet en daarom is de klantenservice maar slecht.

Ik heb zelden een mug uit zien groeien tot zo'n enorm grote olifant.


Zowel NS als ProRail hebben wat gedaan met deze klantenreactie, doordat ze beiden antwoord hebben gegeven.
Dat @Pejeka het niet eens is met dit antwoord is nu ook wel duidelijk.
Hoop toch echt dat dit topic wordt afgesloten en niet bijna dagelijks weer en weer omhooggeschopt wordt omdat iemand het gegeven antwoord niet bevalt.
@Pejeka probeer uit je negatieve spiraal te ontsnappen en kijk verder dan het perron van Helmond breed is.
Echt alles is er nu wel over geschreven.
Ik heb nog steeds geen definitief antwoord. Eerst zou het in 2e kwartaal 2018 worden geregeld. Dus niet, en daarom vroeg ik opnieuw naar de status. En ik heb nog steeds geen uitsluitsel. Dus waarom zou het topic dan afgesloten zijn?
Misschien omdat ProRail zich bezig houdt met zaken die nog een tikkeltje belangrijker zijn dan een CTA op het perron van station Helmond die al dan niet op de juiste plek hangt. De klantenservice heeft haar best gedaan jou te helpen maar het antwoord zint je gewoon niet en daarom is de klantenservice maar slecht.

Ik heb zelden een mug uit zien groeien tot zo'n enorm grote olifant.

Dus het zorgen dat de reizigersinformatie aanwezig is op het perrongedeelte waar de treinen tegenwoordig ook stoppen, is onzin en een mug? En als je daar dan netjes een vraag over stelt en je krijgt te horen dat het in 2e kwartaal 2018 geregeld wordt en men komt die belofte niet na, mag je daar vooral niet over zeuren? Want er zijn belangrijkere dingen in de wereld ofzo?
Reputatie 5
@Pejeka ja er zijn belangrijkere dingen, ik neem aan dat je dat ook wel snapt. En zo te merken snap je ook niet dat er soms balangrijkere zaken voor gaan dan het verplaatsen van een CTA. Je bent gewoon boos omdat ProRail en NS jou in jouw ogen onrecht hebben aangedaan en alle antwoorden die er komen neem je geen genoegen dus pak je iedere kans om steeds maar weer dat zelfde ongenoegen te uiten. Maar that's life, nooit alles gaat zoals je wilt en soms worden er fouten gemaakt.

Dus wat verwacht je nou nog oprecht dat deze mensen voor jou gaan doen? Ze kunnen niks meer doen en hebben al excuses aangeboden. Zij zijn ook maar mensen en hebben genoeg te doen en dan gaan er wel eens dingen fout, iedereen maakt fouten. Zijn er bij deze gemaakte fouten levens in direct gevaar gebracht? Nee. Het is hooguit wat onhandig voor de mensen die geen smartphone hebben. Verder is er geen enkel station in NL waar je vanaf het hele perron de CTA kan lezen, dus wat is het probleem dat je even een stukje moet lopen?

Dus zoals ik al zei, er wordt van een mug een olifant gemaakt ja.
@Pejeka ja er zijn belangrijkere dingen, ik neem aan dat je dat ook wel snapt. En zo te merken snap je ook niet dat er soms balangrijkere zaken voor gaan dan het verplaatsen van een CTA. Je bent gewoon boos omdat ProRail en NS jou in jouw ogen onrecht hebben aangedaan en alle antwoorden die er komen neem je geen genoegen dus pak je iedere kans om steeds maar weer dat zelfde ongenoegen te uiten. Maar that's life, nooit alles gaat zoals je wilt en soms worden er fouten gemaakt.

Dus wat verwacht je nou nog oprecht dat deze mensen voor jou gaan doen? Ze kunnen niks meer doen en hebben al excuses aangeboden. Zij zijn ook maar mensen en hebben genoeg te doen en dan gaan er wel eens dingen fout, iedereen maakt fouten. Zijn er bij deze gemaakte fouten levens in direct gevaar gebracht? Nee. Het is hooguit wat onhandig voor de mensen die geen smartphone hebben. Verder is er geen enkel station in NL waar je vanaf het hele perron de CTA kan lezen, dus wat is het probleem dat je even een stukje moet lopen?

Dus zoals ik al zei, er wordt van een mug een olifant gemaakt ja.

Nee, ik word boos omdat ik juist GEEN antwoord krijg. Eerst een antwoord dat niet nagekomen wordt (2e kwartaal 2018) en vervolgens helemaal GEEN inhoudelijk antwoord meer, alleen maar "we zijn er mee bezig, maar de mensen die erover gaan zijn niet bereikbaar/met vakantie/niet aanwezig, dus we hebben nog geen antwoord, maar we blijven het proberen...". Als men mij in november 2017 meteen met een redelijke uitleg had verteld dat het voorlopig niet op de planning staat, prima, had ik misschien niet leuk gevonden, maar klaar. Was dit topic bijna een jaar geleden al afgesloten geweest. Maar het gaat mij juist om het feit dat je ofwel een antwoord krijgt dat niet wordt nagekomen, ofwel helemaal géén antwoord, omdat de mensen niet bereikbaar zijn. Dát vind ik geen manier van doen.
Ze we nu allen te samen afspreken dat we niet meer reageren in dit topic na deze zoveelste herhaling van feiten ?
Lijkt me een goed plan.
Ze we nu allen te samen afspreken dat we niet meer reageren in dit topic na deze zoveelste herhaling van feiten ?
Lijkt me geweldig. Als iemand me dan ook kan vertellen waaróm het in 2e kwartaal 2018 niet is uitgevoerd, zoals beloofd, en waarom er sindsdien nog steeds geen inhoudelijk antwoord is over het wanneer dan eventueel wél, en als het definitief van de planning is verdwenen, wat er dan veranderd is sinds ik het antwoord kreeg dat het in tweede kwartaal 2018 zou worden uitgevoerd.
Badge
🙊🙊🙊
Goedemorgen allemaal. Ik heb besloten dit topic dicht te gooien. De inhoud blijft gewoon bewaard en zichtbaar voor iedereen.