beantwoord

Stopplaats treinen op station Helmond

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

414 reacties

Ik heb opnieuw contact gezocht met de stationsmanager om na te gaan wat de stand van zaken is. Zodra ik meer weet zal ik een terugkoppeling plaatsen.
Heel erg bedankt voor je inzet, Miriam. Maar even eerlijk, vind jij het eigenlijk ook niet raar dat er in najaar 2017 glashard wordt gezegd dat het in het tweede kwartaal 2018 wordt uitgevoerd, en dan gebeurt het gewoon niet en je hoort er ook niks meer van.

Maar goed, ik hoop nu een terugkoppeling te krijgen waar ik als reiziger wél op kan vertrouwen.
Ik begrijp je punt hoor Pejeka, maar ProRail heeft destijds aangegeven dat dit de verwachting was en dat er nog geen exacte datum bekend was.

ProRail heeft aangegeven dat ze het infoplusbord gaan verplaatsen richting het nieuwe gedeelte van het perron. De exacte uitvoeringsdatum hiervan is nog niet bekend, maar dit zal naar verwachting in het tweede kwartaal zijn.

Ik heb in ieder geval de stationsmanager weer gemaild en nog geen reactie ontvangen.
Even benieuwd of er al iets bekend is, neem aan dat een stationsmanager geen week nodig heeft om een simpel mailtje te beantwoorden... Geef me anders de naam van die manager even, en zijn contactgegevens, dan vraag ik het hem zelf, neem aan dat het geen staatsgeheim is te mogen weten wie de stationsmanager van "jouw" station is?
Helaas vanwege de nieuwe privacy wetgeving is dat niet mogelijk daarnaast is het misschien ook niet gewenst door de station manager.

En het zou zo maar kunnen dat de manager geniet van een paar weekjes vakantie ....
Helaas vanwege de nieuwe privacy wetgeving is dat niet mogelijk daarnaast is het misschien ook niet gewenst door de station manager.

En het zou zo maar kunnen dat de manager geniet van een paar weekjes vakantie ....

En dan is er geen assistent/vervanger die even in de planning kan kijken, dus dan ligt alles gewoon een maand stil ofzo?

En bovendien, ik vroeg dit al weken geleden, hoe veel weken vakantie heeft zo'n manager dan?
Trouwens, waarom staat dit topic gekenmerkt als "beantwoord"? Ja, antwoorden genoeg, maar uitvoeren ho maar, dus hoezo is het afgehandeld?

Welke privacy-wetgeving? Ik vraag gewoon waar ik de manager op zijn zakelijke adres, op de uren dat hij in functie is, kan vinden, om hem over zakelijke issues die samenhangen met zijn functie, te benaderen. Lijkt me een heel normale zaak dat dat mogelijk is. Ik vraag niet naar zijn privé-adres, of zijn vrijetijdsbeleving, of zijn seksuele geaardheid, of andere dingen die me niet aangaan en waarmee ik zijn privacy zou kunnen schenden.

Stel dat jij bij een ander bedrijf, welk bedrijf dan ook, vraagt naar de manager, en je krijgt het antwoord dat je zijn naam niet mag hebben of niet mag weten hoe je hem kunt bereiken vanwege privacy-redenen, zou je dan niet hard gaan lachen? Gewoon, omdat het té belachelijk is?
Reputatie 7
Badge
Ooh jeej, Pejeka is weer bezig.
Update: Ik heb nog geen terugkoppeling van de stationsmanager ontvangen. Hoogstwaarschijnlijk is zij aan het schakelen met ProRail en aangezien ze afhankelijk is van een reactie vanuit ProRail kan ik mij goed voorstellen dat dit iets langer duurt. Ik zal haar nogmaals een reminder versturen en je kunt erop vertrouwen dat ik mijn best doe om hier zo snel mogelijk een update van te krijgen.

Als de betreffende manager op vakantie is dan ontvang ik hier bericht van en is er altijd een vervangende collega die ik kan benaderen. Dat is nu niet aan de orde.
Update: Ik heb nog geen terugkoppeling van de stationsmanager ontvangen. Hoogstwaarschijnlijk is zij aan het schakelen met ProRail en aangezien ze afhankelijk is van een reactie vanuit ProRail kan ik mij goed voorstellen dat dit iets langer duurt. Ik zal haar nogmaals een reminder versturen en je kunt erop vertrouwen dat ik mijn best doe om hier zo snel mogelijk een update van te krijgen.

Als de betreffende manager op vakantie is dan ontvang ik hier bericht van en is er altijd een vervangende collega die ik kan benaderen. Dat is nu niet aan de orde.

Beste Miriam, ik waardeer jouw inzet en vasthoudendheid enorm, laat daar geen twijfel over bestaan.

Maar... de rest van het verhaal is natuurlijk bullshit. Sorry dat ik het zo plompverloren zeg.

Mijn firma levert industriële machines aan grote bedrijven als Heinz, Unilever, Bayer, DSM, enz.

Denk je nou echt dat die er genoegen mee nemen als je de machine niet levert op de afgesproken tijd, en dat je dan gewoon kan zeggen: "Tja, de projectmanager is nog aan het schakelen met de fabriek, en dan moet je maar even slikken dat het wat langer duurt, en nee, we hebben geen nieuws, maar komt wel een keer, volgend jaar overmorgen ofzo"...

Ik denk dat we dan al gauw de deur dicht zouden kunnen doen en het licht uit - voorgoed.

En blijkbaar mag de stationsmanager vooral niet aanspreekbaar te zijn voor de gebruikers van dat station (hoezo eigenlijk, wat is dat voor raars?) en hoeft die stationsmanager ook geen reactie te geven, want dan is zij/hij aan het "schakelen".

Nou, beste Miriam, dat "schakelen" heeft die fijne stationsmanager al gedaan toen zij/hij vorig jaar oktober/november beloofde dat de voorzieningen in het tweede kwartaal van 2018 geregeld zouden worden.

En als je als stationsmanager dan merkt dat rond mei/juni er nog steeds niks is gepland of gebeurt, begin je dán al met "schakelen". Zo van "Hé, hoe zit het?".

Zodat je, als mensen eind juli vragen naar de status, al op de hoogte bent en dan niet opeens wakker hoeft te schrikken om te gaan "schakelen"...
Hoi Miriam, heeft de stationsmanager al tijd gehad om te "schakelen"? En zo ja, wat is de uitkomst?
Update: Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen en daarom een reminder verzonden.
Hoi Miriam, is de stationsmanager nog steeds aan het schakelen, of coördineren? Gewoon even benieuwd.
Reputatie 7
Badge +3
Sla die schakelende (of juist niet schakelende) stationsmanager over en vraag het rechtstreeks aan ProRail
https://www.prorail.nl/reizigers/contact-publiek

Ik kan je uit eigen ervaring melden, dat werkt prima. Ik had bij een klacht binnen een dag antwoord, werd zelfs persoonlijk gebeld, ik was alleen niet thuis dus ook nog een antwoord per mail.