beantwoord

Stopplaats treinen op station Helmond



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

414 reacties


Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.https://www.prorail.nl/reizigers/contact

Ja, en dan kom ik als klant weer terecht bij een andere Jannie en een andere Marian, die heus hun best doen mijn vraag "door te zetten" en een antwoord te krijgen, maar helaas, de manager is met vakantie en de andere manager is ziek en de derde manager is niet bereikbaar en nee, natuurlijk mag je zelf niet weten bij welke persoon je moet zijn, want anders krijgen ze het te druk met klantcontacten, maar heus, ze blijven het proberen...

En dan zit ik over een jaar nog zonder antwoord.

Dus kan je mij dan vertellen hoe ProRail wél gaat helpen?
Reputatie 7
Badge
Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.

https://www.prorail.nl/reizigers/contact

De vraag is dan: wie kan nog wél iets doen?ProRail. 😌

Vast wel. Maar de moderatoren hadden ProRail al geraadpleegd, en toen dat niks opleverde, mocht ik niet weten bij wie van ProRail ik dan moest zijn, anders had ik daar allang mijn licht opgestoken. Maar jij weet het blijkbaar wel. Dus zou het waarderen indien je de juiste contactgegevens even zou communiceren.
Reputatie 7
Badge
De vraag is dan: wie kan nog wél iets doen?
ProRail. 😌
Dat waardeer ik ook zeker Pejeka. Ik begrijp dat je dit zo ziet en als ik hierin nog iets voor je had kunnen doen dan zou ik dat zeker weten doen, maar ik kan niets meer doen dan dit.
De vraag is dan: wie kan nog wél iets doen? Van de mensen die verantwoordelijk zijn, mag ik de contactgegevens niet hebben, en de mensen zoals jij die dan de tussenpersoon zijn, geven aan niks meer te kunnen doen. Waar sta je dan als klant?
Dat waardeer ik ook zeker Pejeka. Ik begrijp dat je dit zo ziet en als ik hierin nog iets voor je had kunnen doen dan zou ik dat zeker weten doen, maar ik kan niets meer doen dan dit.
Hallo Pejeka, ik neem aan dat je op mij doelt.
Ik snap dat je teleurgesteld bent, ook ik had dit graag anders gezien. De reden dat ik niet meer in dit topic hebt gereageerd is omdat ik helaas niets kan toevoegen aan dat wat al is aangegeven. Ik heb een lange tijd mij flink ingezet voor dit topic en jouw vraag hierin en dat heeft niet het gewenste effect gehad. Dat is vervelend, maar op een gegeven moment is dit ook uit mijn handen. Hoe graag ik dit ook anders had gezien.

Daar twijfel ik ook niet aan, Miriam, en ik heb je altijd netjes bedankt voor je reacties. Maar vind je het zelf ook niet op zijn zachtst een beetje vreemd dat ik als klant gewoon in de kou wordt gelaten? Beloftes worden gedaan, worden niet nagekomen, en vervolgens moet je het zelf maar uitzoeken. Is dit echt de manier waarop NS hun klanten wil behandelen?
Hallo Pejeka, ik neem aan dat je op mij doelt.
Ik snap dat je teleurgesteld bent, ook ik had dit graag anders gezien. De reden dat ik niet meer in dit topic hebt gereageerd is omdat ik helaas niets kan toevoegen aan dat wat al is aangegeven. Ik heb een lange tijd mij flink ingezet voor dit topic en jouw vraag hierin en dat heeft niet het gewenste effect gehad. Dat is vervelend, maar op een gegeven moment is dit ook uit mijn handen. Hoe graag ik dit ook anders had gezien.
Ik ga er maar van uit dat dit topic is uitgegaan als een nachtkaars. Geen van de moderatoren die eerst zo gedreven leken te zijn om een antwoord te krijgen, reageert meer, terwijl ze in de andere topics wel aanwezig zijn, dus niet dat ze opeens niet meer actief zouden zijn. Klant mag het zelf uitzoeken, blijkbaar. Vind het erg teleurstellend dat het zo behandeld wordt, maar zoals ik eerder heb gezegd, laat de consumentenorganisaties het dan maar uitzoeken, want hier word ik niks wijzer.

@Sivan NS wordt er ook gekeken naar de rol van het community team in dit topic, als soort van interne evaluatie? Een hele hoop frustratie bij TS en werk voor jullie had immers bespaard kunnen worden als er vroeg in het traject was geconstateerd dat @Pejeka bij ProRail moet zijn....Goede vraag! Dat gebeurt zeker. Met dit soort topics doen we altijd even een evaluatie, soms met alleen de betrokken moderators, soms met het volledige team, en soms ook met de andere collega's die betrokken zijn geweest. In dit geval denk ik dat het beter had kunnen lopen, maar dat lag zeker niet aan Miriam.

Vooropgesteld, ik heb nergens gesteld dat het aan de moderatoren zou liggen, en ik heb Miriam en alle anderen ook altijd netjes bedankt voor hun inzet en hun antwoord.

Maar we zitten hier niet om de tere zieltjes van de moderatoren te aaien, ik zit hier als klant die graag een antwoord wil en ofwel ik kreeg antwoorden/beloftes die niet waargemaakt werden, ofwel ik werd met een kluit in het riet gestuurd.

Denk je nou zelf eens in: je bent zélf al bijna een jaar lang bezig om iets geregeld te krijgen of uitsluitsel te krijgen bij een bepaalde klantenservice. Maar de beloftes kloppen niet en je komt geen steek verder, want je mag niet weten wie de chef van de desbetreffende afdeling is, of wie er dan wél over gaat, enz. Hoe redeneer je dan? "Ik heb het wel even gehad met dat gedoe" of zeg je dan daadwerkelijk "Ja maar, die Jannie en die Corina die me altijd te woord stonden bij de klantenservice waren zo aardig, weet je wat, ik laat het er maar bij zitten"...
@Sivan NS wordt er ook gekeken naar de rol van het community team in dit topic, als soort van interne evaluatie? Een hele hoop frustratie bij TS en werk voor jullie had immers bespaard kunnen worden als er vroeg in het traject was geconstateerd dat @Pejeka bij ProRail moet zijn....

Goede vraag! Dat gebeurt zeker. Met dit soort topics doen we altijd even een evaluatie, soms met alleen de betrokken moderators, soms met het volledige team, en soms ook met de andere collega's die betrokken zijn geweest. In dit geval denk ik dat het beter had kunnen lopen, maar dat lag zeker niet aan Miriam.
@Sivan NS wordt er ook gekeken naar de rol van het community team in dit topic, als soort van interne evaluatie? Een hele hoop frustratie bij TS en werk voor jullie had immers bespaard kunnen worden als er vroeg in het traject was geconstateerd dat @Pejeka bij ProRail moet zijn....
Aardig dat je het vraagt (al verwacht ik geen antwoord), maar los van het feit dat men mij in november vorig jaar al had kunnen doorverwijzen, lijkt mij dat als zelfs NS zélf geen sluitend antwoord kan scoren, ik als klant al helemaal met een kluitje in het riet wordt gestuurd door ProRail. Dus had het nut gehad? Ik vrees van niet. Als klant ben je blijkbaar niks meer waard, alleen goed genoeg als melkkoe om te dokken als je in de trein wilt stappen, en voor de rest niks.
Reputatie 5
Badge
@Sivan NS wordt er ook gekeken naar de rol van het community team in dit topic, als soort van interne evaluatie? Een hele hoop frustratie bij TS en werk voor jullie had immers bespaard kunnen worden als er vroeg in het traject was geconstateerd dat @Pejeka bij ProRail moet zijn....
Dus topic kan dicht ???Dus topic kan dicht ???
Wat mij betreft wel, want op dit forum heb ik niks meer te verwachten. *** en beloftes die niet waargemaakt worden, meer is het niet. Ik zie het me al gebeuren bij ons op de zaak, dat de naam van een manager niet mag worden gegeven, want privacy. De onzin. Maar bij NS en ProRail kan het blijkbaar. Dus tenzij je nog wat constructiefs te melden hebt over de vraag die ik heb gesteld, of de verwachting hebt dat ik op korte termijn wat constructiefs zal horen, zie ik de reden niet om hier verder door te gaan. Zou het wel waarderen als het topic zichtbaar blijft als les voor anderen, zodat ze kunnen zien hoe op dit forum omgegaan wordt met vragen.
Badge
Dus topic kan dicht ???
@Pejeka goedkoopste voorstel richting Prorail blijft gewoon om te vragen of ze de stopplaatsen van de treinen weer aanpassen naar de oude situatie totdat er tijd/geld/wil is om ook het nieuwe deel te voorzien van reizigersinformatie.
En dat idee komt pas opzetten nádat ik eerst met valse beloftes en andere toezeggingen een jaar een het lijntje ben gehouden? Begrijp me goed, als ik bij een ander loket moet zijn, prima, maar zeg me dat dan gelijk als ik het topic open. En dan vraag ik netjes bij wie ik dan moet zijn bij ProRail, of wie dan die stationsmanager is die als spil in het geheel functioneert, en dan mag je dat niet weten want dan wordt de privacy geschonden ofzo... Sorry, maar ik ben er klaar mee. Want dan kan ik nu contact opnemen met ProRail en dan krijg ik waarschijnlijk weer te maken met (goedwillende) lieden die ook niks voor me kunnen betekenen en die het ook na moeten vragen en natuurlijk mag ik dan niet weten wie er uiteindelijk over gaat, want o jee de privacy, en dan zijn we wéér een jaar verder en is er nog steeds geen garen op de klos...
Badge
@Pejeka goedkoopste voorstel richting Prorail blijft gewoon om te vragen of ze de stopplaatsen van de treinen weer aanpassen naar de oude situatie totdat er tijd/geld/wil is om ook het nieuwe deel te voorzien van reizigersinformatie.
Pejeka, het staat je absoluut vrij om je eigen weg te bewandelen. We horen hier heel graag wat eruit is gekomen, en of je via die weg meer resultaat hebt. Ik hoop het wel. Succes in ieder geval!
Dank voor de goede wensen. Het gaat me echter niet eens zozeer om het resultaat, als wel om de manier waarop ik aan het lijntje ben gehouden en wordt gehouden. Ik snap nog steeds de onzin niet dat een reiziger (klant) niet eens mag weten wie de manager van "zijn" station is, of wie de juiste aanspreekpersoon bij ProRail dan wel is.

Nogmaals dank aan jou en de andere moderatoren die echt hun best wel hebben gedaan in mijn opinie, maar dit werkt gewoon niet als een simpele vraag zo lang moet duren.

Wat ik wel fijn en oprecht zou hebben gevonden, was als jij of andere moderatoren zou hebben erkend dat dit geen goede gang van zaken is, om zo om te gaan met klanten. Maar dat is denk ik teveel verwacht.
Pejeka, het staat je absoluut vrij om je eigen weg te bewandelen. We horen hier heel graag wat eruit is gekomen, en of je via die weg meer resultaat hebt. Ik hoop het wel. Succes in ieder geval!
Een consumentenorganisatie zal hoogswaarschijnlijk concluderen dat je je "klacht" bij de verkeerde organisatie hebt ingediend, zoals door is mij weken geleden al is aangegeven.
Niet een vervoerder gaat over de CTA bak en/of klok te Helmond, maar ProRail als eigenaar.
Maar ook nu geef je wederom, wederom aan dat je daar niet zelf mee in contact wil treden........
Tsja, dan houd het toch op, niet waar ?

Als NS in haar allereerste reactie vorig jaar november zou hebben gezegd: "Sorry, wij gaan hier niet over, maar hier is het adres waar je wel moet zijn" had ik allang de andere weg bewandeld. Maar kom niet, na eerst allerlei beloftes te hebben gedaan die niet waargemaakt worden, en allerlei kulverhalen over mensen die niet bereikbaar zijn en waarvan je de zakelijke gegevens niet mag weten, omdat ze anders in hun privacy aangetast worden, dan opeens op het idee dat ik zomaar bij een andere organisatie moet zijn. Zeg dat dan gelijk. Dan was dit topic na 3 postjes afgesloten geweest in november 2017, of niet?
Reputatie 7
Badge
Perron23Jouw reacties vond ik, al dan niet bedoeld, meer dan eens komisch. Beschouw het als een compliment.


Jij ook al. Ik dacht dat ik de enige was die een paar keer moest lachen om de posts van Pejeka. 🤣
Een consumentenorganisatie zal hoogswaarschijnlijk concluderen dat je je "klacht" bij de verkeerde organisatie hebt ingediend, zoals door is mij weken geleden al is aangegeven.
Niet een vervoerder gaat over de CTA bak en/of klok te Helmond, maar ProRail als eigenaar.
Maar ook nu geef je wederom, wederom aan dat je daar niet zelf mee in contact wil treden........
Tsja, dan houd het toch op, niet waar ?

Ziet er nu naar uit dat hier geen sprake is van een tragikomedie, maar eerder van een klein drama met komische noten !Vind er niks komisch aan, zoals NS me aan het lijntje heeft gehouden.


Jouw reacties vond ik, al dan niet bedoeld, meer dan eens komisch. Beschouw het als een compliment.
Ziet er nu naar uit dat hier geen sprake is van een tragikomedie, maar eerder van een klein drama met komische noten !
Vind er niks komisch aan, zoals NS me aan het lijntje heeft gehouden.
Ziet er nu naar uit dat hier geen sprake is van een tragikomedie, maar eerder van een klein drama met komische noten !