beantwoord

Stopplaats treinen op station Helmond

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

414 reacties

vraag ik netjes wanneer het werk dan aangevangen wordt binnen het beloofde tijdstip. Is dat raar?

Dat is zeker niet raar, wel als je bijna dagelijks dezelfde vraag blijft plaatsen.
Snel geteld ga je langzaam naar de tiende en dezelfde vraag.

Schijnbaar is er dus nog geen planning bekent.

vraag ik netjes wanneer het werk dan aangevangen wordt binnen het beloofde tijdstip. Is dat raar?Dat is zeker niet raar, wel als je bijna dagelijks dezelfde vraag blijft plaatsen.
Snel geteld ga je langzaam naar de tiende en dezelfde vraag.

Schijnbaar is er dus nog geen planning bekent.

Dat is dan toch wel bijzonder vreemd, daar men mij eind vorig jaar stellig kon berichten dat het 2e kwartaal 2018 geregeld zou worden. Dus dan zou je verwachten dat die planning nu bekend is. En zo niet, wanneer gaat het dán gebeuren?
Zoals eerder al gesuggereerd willen of kunnen ze schijnbaar de planning niet met je delen.
De planning op mijn werk wordt ook niet openbaar gedeeld overigens.
Gewoon afwachten tot einde tweede kwartaal.

En nu het vriendelijke verzoek te stoppen met het telkens omhoogschoppen van dit onderwerp.
Hallo Pejeka, ik begrijp dat je dit het liefst zo snel mogelijk ziet gebeuren. Toch wil ik je vragen even geduld te hebben.
Hallo Pejeka, ik begrijp dat je dit het liefst zo snel mogelijk ziet gebeuren. Toch wil ik je vragen even geduld te hebben.
Ik snap deze reactie niet helemaal. Ik heb dit onderwerp vorig jaar aangekaart, en na veel vijven en zessen kreeg ik toen eindelijk te horen dat het tweede kwartaal 2018 geregeld zou worden. Nou, ok dan. Dus ik heb daarna ook netjes afgewacht, en nu het tweede kwartaal is aangebroken, vraag ik wederom netjes naar de definitieve planning. En nou is het antwoord weer dat ik meer geduld moet hebben? Wat heb ik dan gemist?
Zoals eerder al gesuggereerd willen of kunnen ze schijnbaar de planning niet met je delen.
De planning op mijn werk wordt ook niet openbaar gedeeld overigens.
Gewoon afwachten tot einde tweede kwartaal.

En nu het vriendelijke verzoek te stoppen met het telkens omhoogschoppen van dit onderwerp.

Voor zover ik weet, ben jij geen moderator of andere eigenaar van dit forum, dus als mijn reacties je niet bevallen, staat het je geheel vrij ze te negeren en er geen antwoord op te geven.

Even voor jouw informatie: zo lang ik geen antwoord heb wanneer de werkzaamheden uitgevoerd zullen worden, zal ik dat blijven vragen. Dan weet je het alvast en hoef je je daar niet meer druk over te maken.

En verder het vriendelijke verzoek dit topic te negeren, als je niets anders in te brengen hebt dan dat je het vervelend vindt dat ik netjes naar een planning vraag die me vorig jaar reeds is toegezegd.
Heb netjes nog een week gewacht, maar nog steeds geen antwoord...
Toch wil ik je vragen even geduld te hebben.

@Pejeka : Tip: Wacht nog eens een week of zeven svp !

Toch wil ik je vragen even geduld te hebben.
@Pejeka : Tip: Wacht nog eens een week of zeven svp !

Want? Het zou in tweede kwartaal 2018 geregeld worden, daar zijn nog steeds geen tekenen van dat het gaat gebeuren, dus waarom zou dat over 7 weken anders zijn? Want dan zitten we in 3e kwartaal...
Nogmaals, ik begrijp dat je dit graag z.s.m. veranderd ziet. In mijn reactie heb ik aangegeven dat dit naar verwachting in het tweede kwartaal zou zijn. Ik heb geen exacte datum gekregen, maar het tweede kwartaal is ook nog niet om. Laten we de ontwikkelingen even afwachten, mocht dit niet zijn zoals verwacht dan zal ik weer contact opnemen voor de stand van zaken.
Nogmaals, ik begrijp dat je dit graag z.s.m. veranderd ziet. In mijn reactie heb ik aangegeven dat dit naar verwachting in het tweede kwartaal zou zijn. Ik heb geen exacte datum gekregen, maar het tweede kwartaal is ook nog niet om. Laten we de ontwikkelingen even afwachten, mocht dit niet zijn zoals verwacht dan zal ik weer contact opnemen voor de stand van zaken.
Hartelijk dank voor je reactie. Die waardeer ik zeer. Wat me meer bevreemdt, is de inhoud van je reactie. Want die komt er eigenlijk op neer dat het dus helemaal niet vaststaat dat er in het tweede kwartaal 2018 iets zal gebeuren, en dan moeten we maar weer afwachten "wat de stand van zaken" is...
Reputatie 7
Badge +3
Misschien weet ProRail zelf nog geen exacte datum of geven ze niet omdat het mogelijk afhangt van andere werkzaamheden. Als die bv uitlopen dan ben je zo enkele weken verder. En als ze dan wel een exacte datum geven en het wordt onverhoopt 2 of 3 weken later dan kom je hier weer klagen dat het niet op tijd gebeurd is.

Is het nou echt zo moeilijk om even te wachten?

Of mail anders zelf eens naar ProRail. Misschien geven ze jou wel een datum. Mijn ervaring (als omwonende van een station) is dat ze binnen 1 of 2 werkdagen de mail beantwoorden, en via Twitter nog binnen een uur reageren.
Als het mij zo hoog zou zitten als het bij jou blijkbaar zit, had ik allang ProRail zelf gemaild.
Dit is wat ik in januari heb aangegeven:

Update: Ik heb een reactie ontvangen Pejeka. ProRail heeft aangegeven dat ze het infoplusbord gaan verplaatsen richting het nieuwe gedeelte van het perron. De exacte uitvoeringsdatum hiervan is nog niet bekend, maar dit zal naar verwachting in het tweede kwartaal zijn.

Als blijkt dat er deze verwachting niet uitkomt dan zal ik net als de vorige keer weer contact opnemen en of er een nieuwe verwachte datum is. Laten we daar voor nu nog niet vanuit gaan.
Inderdaad, afwachten !
Ik weet niet hoe oud je bent, wat je levenservaring is of dat er nog andere zaken spelen, maar geduld hebben is een mooie zaak.
Maar door blijven vragen werkt soms er averechts.. ...

Realiseer je wel, dit onderwerp staat erg laag op de agenda bij de uitvoerende instantie.
Er zijn in Nederland belangrijkere logistieke problemen op te lossen dan het verplaatsen van wat perronspul te Helmond.

En nu echt echt wachten wachten tot de laatste dag van dit kwartaal !
Want als je mensen probeert te herinneren aan hun toezeggingen ben je een zeur? Het zij zo dan. Blijkbaar gelden afspraken of toezeggingen tegenwoordig niet meer, en als je mensen daaraan herinnert, ben JIJ de sjaak, en niet degene die in gebreke blijft.
Er is geen toezegging gedaan, ze hebben slechts een verwachting uitgesproken wanneer het werk uitgevoerd gaat worden.
Er is geen toezegging gedaan, ze hebben slechts een verwachting uitgesproken wanneer het werk uitgevoerd gaat worden.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Stel dat jij voor bepaalde werkzaamheden een aannemer inhuurt, en die zegt tegen jou "zoals het er nu uitziet, kom ik komende mei de werkzaamheden uitvoeren", en die beste man komt niet in mei, en als jij dan belt hoe het ervoor staat, zegt hij "tja, ik heb alleen een verwachting uitgesproken, maar kan best zijn dat ik pas over anderhalf jaar bij jou kom om de geplande verbouwing uit te voeren"... en dan zeg jij gewoon... "Oh, is ok hoor, tuurlijk, nee joh, maakt niet uit, al kom je over 5 jaar"....
En ik vraag het nog maar een keer, is de planning al bekend die voor tweede kwartaal dit jaar was toegezegd?
Reputatie 4
En wat wil je nu precies bereiken? Maak hier alsjeblieft geen persoonlijke vete van ( want zo komt het op mij over).
En wat wil je nu precies bereiken? Maak hier alsjeblieft geen persoonlijke vete van ( want zo komt het op mij over).
Ik maak er geen vete van. Ik heb vorig jaar netjes het probleem naar voren gebracht, en ik kreeg toen uiteindelijk het antwoord dat het 2e kwartaal 2018 zou worden geregeld. Dat 2 kwartaal duurt nog 6 weken vanaf nu, en ik zie nog steeds geen aanstalten van de werkzaamheden. Dus vraag ik nogmaals netjes wanneer in het 2e kwartaal het dan geregeld gaat worden. Is dat een vete?
Reputatie 7
Het wordt gedaan wanneer het gedaan wordt en het lijkt mij logisch dat er geen enkele verantwoording aan jou hoeft worden afgelegd. Je ziet ook dat de moderators er niet meer op reageren, dus laat het voor wat het is en wacht het even af.
Het wordt gedaan wanneer het gedaan wordt en het lijkt mij logisch dat er geen enkele verantwoording aan jou hoeft worden afgelegd. Je ziet ook dat de moderators er niet meer op reageren, dus laat het voor wat het is en wacht het even af.
Mij is netjes te verstaan gegeven dat het 2e kwartaal 2018 zou zijn. Kan altijd gebeuren dat er om welke reden dan ook een verandering van plannen is, maar het lijkt me dan wel zo netjes om dat even terug te communiceren, met de reden waarom, en te laten weten wanneer het dan wél gaat worden uitgevoerd.
Reputatie 4
Na ja, wat voegt het toe om hier over door te zagen.
Ik denk dat ze beter kunnen aangeven dat het voorlopig uitgesteld is tot eind 2018 😉
Na ja, wat voegt het toe om hier over door te zagen.
Ik zou jouw reactie wel eens willen zien als een loodgieter, of dakdekker, die bepaalde noodzakelijke werkzaamheden bij jou moet komen uitvoeren, niet komt opdagen op de afgesproken tijd en je weet ook niet of hij dit jaar nog wel komt, of misschien helemaal niet. Ga je dan die beste man bellen om te vragen hoe het nou zit, of zeg je dan "Joh, laat gaan, wat moeten we daarover gaan zagen, die komt vast over twee jaar nog wel een keer langs, relax"...