beantwoord

Storing bij Rotterdam Alexander op 7th Nov

  • 13 november 2017
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Hi there, there was a problem with all the card machine on the 7th of November. Could you please check my history and refund 10 euro. Thanks in advance, perhaps a lot of other people also had this problem for that day.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 november 2017, 10:21

I would like to advice you to reach our customer service. You can reach us by phone (030 - 7515155). You can also chat with a fellow worker (click on 'live chat' to start a conversation) or send us a message via Twitter or Facebook.
Bekijk origineel

5 reacties

I would like to advice you to reach our customer service. You can reach us by phone (030 - 7515155). You can also chat with a fellow worker (click on 'live chat' to start a conversation) or send us a message via Twitter or Facebook.
Waarom helpen forummedewerkers sommige bezoekers wel en sturen ze anderen van het kastje naar de muur, met andere woorden naar een ander kanaal? Alles zou toch in het teken moeten staan van de multi channel customer journey/experience.
Badge +3
Omdat dit een reizigersforum is en zij (de moderators) lang niet altijd ook toegang hebben tot de systemen van de webcare/klantenservice.

Soms wel, maar dat is puur geluk. Bellen is simpelweg dus beter (of de enige optie) als er iets geregeld moet worden.

Voor (complexe) vragen ben je hier wel aan het juiste adres, want met zijn allen weten we best veel!

..meer dan de klantenservice durf ik zomaar te beweren! 😃
Dan heeft het ook geen zin dat dit forum op de Klantenservicepagina vermeld staat (en nog als eerste ook) en Facebook niet bv.
Het heeft er voornamelijk mee te maken dat elke individuele Moderator maar erg beperkt actief is. Elk privébericht om dit soort problemen op te lossen kan daarom erg lang op een reactie wachten, waardoor er soms meer dan een week overheen gaat om het af te ronden. Het is in dat geval véél sneller om contact op te nemen met een van de directere kanalen, gezien het probleem dan zelfs met 5 à 10 minuten opgelost kan zijn.

En ook de drukte op het forum heeft er mee te maken. Doorgaans hebben we niet voldoende tijd om dit soort verzoeken op te pakken, maar als het rustig is op het forum wil ik nog wel eens aanbieden om zoiets zelf op te lossen. Echter, zelfs dan merk je vaak dat de gevraagde informatie pas binnen komt nadat mijn dienst er op zit, waardoor je weer teruggaat naar het eerste argument.

Reageer