beantwoord

storing lift station bloemendaal..

• 2 april 2019
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

Ik wil een storing aan de lift die naar de perrons van Station Bloemendaal gaat, doorgeven. Maar ik weet niet waar ik dat moet doen. Alleen dat het bij de NS gemeld moet worden en niet bij de Gemeente Bloemendaal.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik was vorige week zondag op het station en kon niet met de lift naar boven, omdat deze het niet deed. Wellicht doet hij het inmiddels wel weer, maar dat weet ik niet.

grt Anita
icon

Beste antwoord door Jouke NS 2 april 2019, 12:59

Hallo Oma A. en welkom bij de NS Community.

Zoals Rudi al aangeeft worden de liften beheerd door ProRail. Dat neemt niet weg dat ook ik hier melding van kan maken, ik heb dan wel iets meer informatie nodig. Waar vind je deze lift precies en op welk perron komt hij aan?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
De liften op de stations worden beheerd door ProRail, daar kunt u een storing melden. Als het goed is zit er bij de lift ook een sticker met een telefoonnummer en een liftnummer dat u kunt doorgeven.
Hallo Oma A. en welkom bij de NS Community.

Zoals Rudi al aangeeft worden de liften beheerd door ProRail. Dat neemt niet weg dat ook ik hier melding van kan maken, ik heb dan wel iets meer informatie nodig. Waar vind je deze lift precies en op welk perron komt hij aan?
Dank voor de reacties. Fijn als u hier melding van wilt maken namens mij.
Het betreft Station Bloemendaal, er is direct bij de ingang van het station, naast de trap, een lift om mee naar beneden te gaan, vervolgens loop je naar de andere lift en deze gaat naar boven naar perron 1 en 2. Dit zijn de enige perrons op het station Bloemendaal. Heeft u hier voldoende info aan?
In het vervolg zal ik idd het nummer op de sticker in de lift bellen als dat lukt.
Bedankt
Badge +3
Hier nog wat meer informatie over het melden van storingen aan liften: https://www.prorail.nl/nieuws/assistentienummer-op-stationsliften

Bij iedere lift zit een sticker met daarop een telefoonnummer dat je kunt bellen wanneer de lift het niet doet. Hij moet dan binnen 4 uur gerepareerd zijn. Wanneer je het station niet kunt verlaten of niet naar het perron kunt omdat de lift defect is wordt er door ProRail in samenspraak met NS assistentie geregeld.
Reputatie 4
"Grappig" detail is dat deze lift echt vrijwel nieuw is en op 30 oktober 2018 voor het eerst in gebruik genomen is. Apart dat hij nu al weer defect zou zijn.
Ik heb direct de melding doorgezet Oma A., bedankt voor het delen!

Reageer