Strijp-S parkeren

• 3 mei 2017
  • 7 reacties
  • 1120 Bekeken

Niet dat het veel uitmaakt maar ik wil toch even iets kwijt over de zuidkant van strijp-s

ik parkeer mijn fiets daar nu bijna een jaar en nog nooit zoveel ergernis gehad.

een half jaar geleden waren beide banden doorgesneden. Vervelend maar ik heb er nieuwe banden opgedaan en een fietskluis aangevraagd. maar ik kreeg als reactie dat ze allemaal vol waren en ik op een wachtlijat gezet was
goed dan, 2 maanden geleden mijn zadel gestolen. Ik kijk mijn mail, nog steeds geen nieuws over de wachtlijst...

en zojuist heeft mijn vriendin een kluisje aangevraagd , en wat denk je? Ze krijft er een...
wat is er met de wachtlijst gebeurd?

gisteren is mijn fiets gestolen. ze hebben het slot er gewoon afgezaagd.
nog steeds geen mail over de status van mijn fietskluis.

7 reacties

(laatse paragraaf moet een hoger, op mijn mobiel en scrollen hier is moeilijk)
Reputatie 7
Badge +3
De wijk bij het station is nou niet bepaald de meeste sjieke wijk van Eindhoven om het maar netjes te zeggen. Vroeger werd de orde daar nog redelijk gehandhaafd door de souteneurs van het Baekelandplein maar hun handel is tegenwoordig aan banden gelegd.

Daarnaast trekken veel "concerten" en andere evenementen op Strijp-S zelf ook niet altijd het beste volk.

Mijn advies, laat daar je fiets zeker 's nachts en in het weekend niet onbeheerd achter.

Wat betreft de kluisjes heb ik geen inzicht in de procedure.
Reputatie 6
Badge
Die wijk is 1 groot ghetto waar je je fiets niet onbewaakt neer moet zetten, in de Bijlmer zal hij zelfs nog eerder ongedeerd blijven. Misschien een idee je fiets ergens in het Centrum te zetten?
Hi Eric. Welkom op het Serviceforum!

Wat naar dat je zoveel problemen hebt wanneer je je fiets wilt stallen op station Eindhoven Strijp-S 😞 Ik ben zelf niet bekend met het station en de wijk maar zo te lezen uit de reacties van de andere forumleden is het geen beste buurt. Stallen op station Eindhoven is geen optie voor je? Heb je zelf eventueel ook al geprobeerd weer opnieuw een fietskluis aan te vragen via de website in plaats van te wachten op een reactie naar aanleiding van de wachtlijst? Ik heb zelf ook geen inzage in de wachtlijst. Indien opnieuw proberen aan te vragen niks oplevert kan je ons het beste even bellen via 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 2, daarna optie 3) of een bericht sturen via Twitter of Facebook :)
Ik hoop dat het niet je nieuwe fiets is. Maar van mijn ex-collega hoorde ik dat met haar zoon ook zo iets was gebeurd maar dan op station NDB. Sindsdien heeft hij een oude krot op het station staan zodat hij er gebruik van kan maken en niet eerder gestolen kan worden. Eindoven Strijp-S heette vroeger Eindhoven Beukenlaan, maar ik vind dat dit station heel erg achteruit loopt. Ook met de veiligheid van dit station. 's-Avonds als het donker wordt moet je daar vooral niet zijn lijkt mij. Maar om je fiets dan onbeheerd achter te blijven lijkt mij ook niet handig. Juist omdat er zoveel gajes rond kunnen lopen. En wat dacht je van de hooligans van PSV, die kunnen er namelijk ook zijn. Wil ook niet zeggen dat ze zijn geweest maar je zou bij de plaatselijke politie kunnen aangeven over je fiets. Het telefoonnummer is 0900-8844 of kijk op www.politie.nl
Reputatie 7
Badge
Ik vind het echt schandallig TS. Mensen moeten uiteraard gewoon van jou spullen afblijven.
En ook raar dat je zo lang op een wachtlijst word gezet trouwens.:(
Reputatie 7
Badge +3
@Rhido NL
Sinds het station in 1972 werd geopend is het echt nooit anders geweest. Het was toen al een ongure buurt.

PSV supporters reizen bijna allemaal via het hoofdstation, dat is dichterbij.

Reageer