beantwoord

stroomstoring

• 27 maart 2015
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Ik moet van utrecht centraal naar Amsterdam centraal, heeft iemand een idee hoe ik daar kan komen, want de app geeft ook geen alternatief reisadvies.

please help me out
icon

Beste antwoord door Herman NS 27 maart 2015, 13:32

Het komt inderdaad allemaal weer langzaam op gang. Mocht je nog onderweg zijn, dan kun je het best onze reisplanner Xtra app raadplegen, maar deze is niet helemaal actueel. We doen ons best om reizigers zo goed mogelijk van informatie te voorzien.
Bekijk origineel

7 reacties

Misschien naar Amsterdam Amstel? of ook niet?

bedankt voor je help
Reputatie 7
Badge +4
De uitstraling van de stroomstoring is dermate groot dat er weinig zinnigs van is te zeggen. Ik zou op 9292.nl kijken of er lijnbussen rijden maar er zijn vast meer mensen op dat idee gekomen. Vul dan een tussenhalte in want rechtstreeks word je naar de trein verwezen die vervolgens is vervallen. Je kunt het beste thuisblijven, lijkt het. De A1 heeft ook verkeersproblemen.
Reputatie 7
Badge +4
De laatste melding is dat het weer een beetje op gang komt. Andere berichten spreken dat weer tegen. Het is dermate omvangrijk dat er eigenlijk niks van te zeggen is. Als het op gang komt dan duurt het een paar uur op zijn minst voor alles weer normaal rijdt.
De laatste melding is dat het weer een beetje op gang komt.

Thank you very much Thom. Have a great day
Fietsend, lopend...
Het komt inderdaad allemaal weer langzaam op gang. Mocht je nog onderweg zijn, dan kun je het best onze reisplanner Xtra app raadplegen, maar deze is niet helemaal actueel. We doen ons best om reizigers zo goed mogelijk van informatie te voorzien.
Hier http://www.ptamsterdam.nl/nl/cruises-portal kun je via een webcam naar Amsterdam Centraal kijken.
Zo te zien is er alleen beweging bij de treinen die via de HSL rijden.

Reageer