beantwoord

Stroomuitval station Lombardijen

• 3 juni 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Ik kan niet inchecken op station Lombardijen. Kan ik dan wel eruit op Rotterdam Centraal? Ik heb mijn reis ook aangemeld in de app.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 juni 2021, 21:27

Hallo Anton010 en welkom bij de NS Community,

Je kan daar gewoon uitchecken en vervolgens onze klantenservice benaderen dat je niet kon inchecken. Daar kunnen ze dan de reis voor je corrigeren en eventueel een bedrag restitueren als je te veel hebt betaald. Als je nu aan het reizen bent dan wil ik je het advies geven om dit ook aan de conducteur te melden voordat je een boete voor zwartrijden krijgt.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Anton010 en welkom bij de NS Community,

Je kan daar gewoon uitchecken en vervolgens onze klantenservice benaderen dat je niet kon inchecken. Daar kunnen ze dan de reis voor je corrigeren en eventueel een bedrag restitueren als je te veel hebt betaald. Als je nu aan het reizen bent dan wil ik je het advies geven om dit ook aan de conducteur te melden voordat je een boete voor zwartrijden krijgt.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Stroomstoring bij Liander inderdaad. Geen zorgen, op Rotterdam Centraal kan je naar buiten maar dat kost je dan wel €10 (als je een abonnement hebt) of €20 zonder abonnement. Via de NS klantenservice kan je het verschil wel terug krijgen (incheck gemist).

Beter is het om je te melden bij een SOS/Info zuil (blauwe knop) om de situatie uit te leggen en een poortje voor je te laten openen. Voor een ritje Lombardijen - Centraal zullen ze vermoedelijk niet moeilijk doen (€ 2,50 voltarief).

Reageer