beantwoord

Studenten ov inchecken ging verkeerd

• 3 september 2020
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Ik heb sinds kort een studentenreisproduct. 

Van de week checkte ik me in (op het studenten ov) en het poortje ging open. Ik werd vervolgens gecontroleerd door de conducteur, en die zei dat ik niet had ingecheckt.

Weet iemand wat de reden hiervoor kan zijn? De conducteur kon mij inchecken met zijn apparaat en ik heb gelukkig geen boete, maar het is geen fijn gevoel voor de volgende keer als ik de trein in stap.. 

mvg,

Niels

icon

Beste antwoord door Robert B 3 september 2020, 20:29

Op welk station was dit en waar reisde je naartoe? Ik denk dat je ingecheckt had bij de verkeerde vervoerder.

Via www.uitcheckgemist.nl kan je na enkele dagen een verkeerde incheck terugvragen, maar als je een SRP (studenten-ov) hebt zal het je niets gekost hebben.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Op welk station was dit en waar reisde je naartoe? Ik denk dat je ingecheckt had bij de verkeerde vervoerder.

Via www.uitcheckgemist.nl kan je na enkele dagen een verkeerde incheck terugvragen, maar als je een SRP (studenten-ov) hebt zal het je niets gekost hebben.

Reputatie 1

Ik reisde van Dordrecht naar Sliedrecht. Nu je het zegt bedenk ik me dat ik me bij NS heb ingecheckt in plaats van bij Arriva. Heel dom van mij. Bedankt voor je reactie!

Badge +3

Ah, dat vermoedde ik al omdat je zei dat de conducteur je onderweg alsnog incheckte. Bij NS doen/kunnen ze dat niet namelijk.

Arriva is overigens Qbuzz geworden daar.

Reageer