Na meerdere medewerkers op het station te hebben gesproken, bleek dat niemand mij kon of wilde helpen. Hierdoor heb ik uiteindelijk de taxi naar Nijmegen moeten nemen want ik kon geen kant op. Zou ik de gemaakte kosten vergoed kunnen krijgen?
Beste antwoord door Janou NS
Na meerdere medewerkers op het station te hebben gesproken, bleek dat niemand mij kon of wilde helpen. Hierdoor heb ik uiteindelijk de taxi naar Nijmegen moeten nemen want ik kon geen kant op. Zou ik de gemaakte kosten vergoed kunnen krijgen?
Goedemorgen woestijnvis! Welkom op het NS Forum. Wat vervelend zeg dat je hierdoor je trein hebt gemist. In dit geval heb je zeker recht op een vergoeding. Mijn verzoek aan jou is om de taxi bon schriftelijk naar ons toe te sturen met een toelichting in een brief, vergeet hierbij niet je persoonlijke gegevens en IBAN te vermelden. Je mag dit op sturen naar dit adres:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht