beantwoord

Taxi declareren?

  • 5 mei 2015
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

Zondag jongstleden heb ik de laatste aansluiting van Utrecht centraal naar Nijmegen gemist. De reisplanner gaf aan dat het vertrekspoor gewijzigd was naar 12. Later, toen het al te laat was, bleek de trein toch te zijn binnen gekomen op spoor 15. Vette pech toen de trein voor m'n neus weg reed.

Na meerdere medewerkers op het station te hebben gesproken, bleek dat niemand mij kon of wilde helpen. Hierdoor heb ik uiteindelijk de taxi naar Nijmegen moeten nemen want ik kon geen kant op. Zou ik de gemaakte kosten vergoed kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 6 mei 2015, 09:19

Zondag jongstleden heb ik de laatste aansluiting van Utrecht centraal naar Nijmegen gemist. De reisplanner gaf aan dat het vertrekspoor gewijzigd was naar 12. Later, toen het al te laat was, bleek de trein toch te zijn binnen gekomen op spoor 15. Vette pech toen de trein voor m'n neus weg reed.



Na meerdere medewerkers op het station te hebben gesproken, bleek dat niemand mij kon of wilde helpen. Hierdoor heb ik uiteindelijk de taxi naar Nijmegen moeten nemen want ik kon geen kant op. Zou ik de gemaakte kosten vergoed kunnen krijgen?




Goedemorgen woestijnvis! Welkom op het NS Forum. Wat vervelend zeg dat je hierdoor je trein hebt gemist. In dit geval heb je zeker recht op een vergoeding. Mijn verzoek aan jou is om de taxi bon schriftelijk naar ons toe te sturen met een toelichting in een brief, vergeet hierbij niet je persoonlijke gegevens en IBAN te vermelden. Je mag dit op sturen naar dit adres:



NS Klantenservice

Postbus 2372

3500 GJ Utrecht
Bekijk origineel

2 reacties

Die medewerkers verdienen een uitbrander, want NS is volgens de concessie verplicht om u in dit soort gevallen tot uw voordeur thuis te brengen, wat in de meeste gevallen neerkomt op het regelen en betalen van een taxi vanaf het dichtstbijzijnde nog bereikbare station.
Zondag jongstleden heb ik de laatste aansluiting van Utrecht centraal naar Nijmegen gemist. De reisplanner gaf aan dat het vertrekspoor gewijzigd was naar 12. Later, toen het al te laat was, bleek de trein toch te zijn binnen gekomen op spoor 15. Vette pech toen de trein voor m'n neus weg reed.

Na meerdere medewerkers op het station te hebben gesproken, bleek dat niemand mij kon of wilde helpen. Hierdoor heb ik uiteindelijk de taxi naar Nijmegen moeten nemen want ik kon geen kant op. Zou ik de gemaakte kosten vergoed kunnen krijgen?


Goedemorgen woestijnvis! Welkom op het NS Forum. Wat vervelend zeg dat je hierdoor je trein hebt gemist. In dit geval heb je zeker recht op een vergoeding. Mijn verzoek aan jou is om de taxi bon schriftelijk naar ons toe te sturen met een toelichting in een brief, vergeet hierbij niet je persoonlijke gegevens en IBAN te vermelden. Je mag dit op sturen naar dit adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Reageer