beantwoord

Te laat beginnen

• 21 november 2014
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Kan iemand wellicht toelichten hoe het komt dat met grote regelmaat treinen die nog moeten beginnen aan hun dienstregeling vanaf Hoofddorp of Schiphol, te laat vertrekken? als reiziger is dit niet te begrijpen. Een reactie zou op prijs worden gesteld.
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 november 2014, 09:30

Welkom op het forum SybrenBosch!

Het feit dat alle treinen vanaf Hoofddorp moeten worden voorgebracht vanuit Hoofddorp opstel kan ook een rol spelen. Bij het voorrijden gaat wel eens iets mis en daardoor kan er vertraging ontstaan, alvorens de trein vertrokken is. Dit heeft onze aandacht, bedankt voor je feedback!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

4 reacties

-Omdat de vorige trein waar de machinist op reed vertraging had.
-Omdat de vorige rit van het treinstel met vertraging is geëindigd.
Reputatie 1
-Omdat de vorige trein waar de machinist op reed vertraging had.
-Omdat de vorige rit van het treinstel met vertraging is geëindigd.

En dat is dan weer het gevolg van de ' rondje om de kerk discussie van een aantal jaar geleden. Ik blijf volhouden, vast personeel op een vaste lijn heeft zo z'n voordelen. Maar daar denkt het NS Personeel blijkbaar anders over.
Reputatie 4
Badge
Helemaal mee eens. En dan hoeft het helemaal niet zo te zijn dat dezelfde NS-er het hele jaar hetzelfde traject doet. Het per dag zoveel mogelijk koppelen van mens en materieel zou al veel schelen.
Welkom op het forum SybrenBosch!

Het feit dat alle treinen vanaf Hoofddorp moeten worden voorgebracht vanuit Hoofddorp opstel kan ook een rol spelen. Bij het voorrijden gaat wel eens iets mis en daardoor kan er vertraging ontstaan, alvorens de trein vertrokken is. Dit heeft onze aandacht, bedankt voor je feedback!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer