beantwoord

Te lang stallen fietsen

• 1 april 2020
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Beste NS,

Mijn fiets staat op de buiten fietsen stalling in Ede, en hij staat daar al 2 weken. Ik weet dat in Utrecht de NS soms langskomt om stickers te plakken op fietsen die er al te lang staan zodat ze de weesfietsen kunnen verwijderen. Ivm corona ga ik helaas niet meer naar station Ede de komende tijd, maar werk ik vanuit thuis en ben ik heel erg benieuwd of deze werkzaamheden met betrekken tot het stickeren van fietsen ook voor de komende tijd gestaakt wordt? Ik zou het namelijk erg jammer vinden als mijn fiets straks weg is over 1,2,3 maanden :) 

Mvg,

Eline 

icon

Beste antwoord door Jeroen 1 april 2020, 21:43

Momenteel wordt er niet gehandhaafd op de termijnen die normaal gelden voor het stallen als uw fiets in een NS fietsenstalling staat.

Hier kunt u de informatie hierover terug lezen in de startpost van één van onze moderators namens de NS:

https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/reactie-ns-op-corona-covid-19-virus-64152

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Momenteel wordt er niet gehandhaafd op de termijnen die normaal gelden voor het stallen als uw fiets in een NS fietsenstalling staat.

Hier kunt u de informatie hierover terug lezen in de startpost van één van onze moderators namens de NS:

https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/reactie-ns-op-corona-covid-19-virus-64152

Reputatie 4

Jeroen het is dan nog even de vraag of die fietsenstalling in Ede een NS fietsenstalling is.

Bij de stalling bij Den Haag CS gaan ze allemaal fietsen opruimen, ze hebben al flink stickers zitten plakken met “Let op! Dit is een achtergelaten fiets”. Veel mensen die hun fiets kwijt zijn binnenkort. Maar blijkbaar is dat geen NS stalling dan, ofzo

Hoi Eline,

De stalling buiten is eigendom van gemeente Ede. We handhaven daar in niet op te lang gestalde fietsen t/m 28 april. We hebben er namelijk begrip voor dat mensen hun fiets nu niet gebruiken of ophalen!

Groetjes Iris

Gemeente Ede

Reageer