Te weinig in- en uitcheckpalen op station Weert

• 9 maart 2015
  • 7 reacties
  • 344 Bekeken

Er zijn er maar 4, terwijl op veel kleinere stations meer gelegenheden te vinden zijn. Dit resulteert tijdens de spits in rijen reizigers die allemaal willen en moeten uitchecken. Wanneer komen er meer?

7 reacties

Badge
Er zijn er maar 4, terwijl op veel kleinere stations meer gelegenheden te vinden zijn. Dit resulteert tijdens de spits in rijen reizigers die allemaal willen en moeten uitchecken. Wanneer komen er meer?

Ik kan me voorstellen dat je baalt, ik durf niet te zeggen wanneer er meer palen komen. Ik kan hier een melding van maken. Ervaar je dit alleen tijdens de spits? Ik heb je vraag verplaatst naar 'op het station'.
Vooral in de spits en vooral bij uitchecken, het zijn er 4, en jullie kunnen zien hoeveel reizigers ervan gebruik maken, station Weert is een druk bezocht station. Regelmatige treinreizigers vinden het te weinig. De plek is verder prima, maar verderop op het perron of onder in de hal extra palen zou een hele verbetering zijn.
@Mari-An Gerits: ik kan niks garanderen, maar ga je suggestie voor meer paaltjes op station Weert doorgeven. Bedankt voor het meedenken! 🙂

Station Weert is best een druk station. Er staan op de spitsuren altijd rijen mensen bij de in- en uitcheckpalen. Ik hoor er regelmatig mensen over klagen. Het zou fijn zijn als er een paar palen bijkwamen. Bij voorbeeld beneden in de hal.
Beste Inge
Is er al iets te melden over meer in- en uitcheckpalen op het station in Weert? Gisteren weer in een lange rij gestaan.
Of is Weert kandidaat voor afsluiting van het station met poortjes zoals Rotterdam en Leiden?

@Mari-An Gerits: ik kan niks garanderen, maar ga je suggestie voor meer paaltjes op station Weert doorgeven. Bedankt voor het meedenken! :)
Weert staat overigens niet op de nominatie om poortjes te krijgen, dus ik hoop dat er dan inderdaad meer palen kunnen komen.
Er zijn op dit moment nog geen plannen om extra in- en uitcheckpalen op station Weert te plaatsen. Ik zal je suggestie desondanks nogmaals doorgeven, maar kan helaas niet beloven dat er op termijn daadwerkelijk extra palen geplaatst zullen worden. Als dit al gebeurt, kan het enige tijd in beslag nemen, omdat het plaatsen van nieuwe paaltjes nogal een klus kan zijn m.b.t. de bedrading onder de grond en dergelijke.

Reageer