Tekst op toeslagpaaltjes

  • 11 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
waarom zet de ns niet op de toeslagpaaltjes van de Intercity Direct, dat je op hetzelfde perron of paaltje je toeslag weer kunt deactiveren als de trein uitvalt (en dat doet ie nogal eens). Nu moet ik via een ingewikkeld formulier de €2.30 terug zien te krijgen en ook nog eens een postzegel betalen! bovendien als je het on line probeert, staat er niet op het formulier dat dit ook voor toeruggavetoeslag geldt. NS blijft geklooi!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het zou inderdaad handig zijn als dat ook op de paal vermeld zou staan.
Beste mm99,

Welkom op het NS serviceforum. Ik vind het een goede suggestie en ga je signaal zeker doorzetten. Ik ga kijken of we die info op de paal kunnen vermelden.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Reputatie 6
Badge +2
Het kan al, als het goed is, maar staat niet op de paal.
Klopt, Dennis! Ik ga het signaal van mm99 even doorzetten, zodat deze info op de paal wordt vermeld.

Reageer