beantwoord

Termijn melding diefstal bewaakte fietsenstalling

• 24 november 2017
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

2 maanden geleden kwam ik bij de fietsenstalling aan en was mijn fiets niet meer te vinden op de plek waar ik hem achterliet. Ook al wist ik zeker waar ik hem had gelaten, omdat er nooit een plekje vrij was op de onderste rij dicht bij de trap, ik heb nog wel meerdere keren de stalling doorgelopen en gekeken op de plek waar verkeerd geplaatste fietsen gezet worden. Ik heb aangifte bij de politie gedaan en de bonnetjes gevonden voor de fiets, wat de voorwaarden waren om een schadevergoeding te krijgen als een fiets wordt gestolen in een bewaakte fietsenstalling, maar in deze 2 maanden geen tijd gehad om deze in te leveren. Weet iemand of er een termijn is en zo ja of ik dus al te laat ben met het melden van de diefstal?
icon

Beste antwoord door Arnold NS 24 november 2017, 13:49

Hallo maartenboidin en welkom op het NS Forum!

Oei.. Wat vervelend dat je fiets is gestolen! Ik zou niet precies weten wat het termijn is waarin je in aanmerking komt voor een schadevergoeding. Heb je al contact gehad met NS-fiets? Ze zijn te bereiken via 030 751 51 55. Hier lees je overigens ook meer over dit onderwerp via een lotgenoot. Hopelijk heb je hier iets aan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
In twee maanden geen tijd gehad om een bonnetje af te leveren bij een politiebureau?... Over wat voor bonnetjes gaat het? Bewijs dat je hem gestald hebt? Aankoopbewijs van de fiets?
Hallo maartenboidin en welkom op het NS Forum!

Oei.. Wat vervelend dat je fiets is gestolen! Ik zou niet precies weten wat het termijn is waarin je in aanmerking komt voor een schadevergoeding. Heb je al contact gehad met NS-fiets? Ze zijn te bereiken via 030 751 51 55. Hier lees je overigens ook meer over dit onderwerp via een lotgenoot. Hopelijk heb je hier iets aan.
Heel erg bedankt voor de reactie arnold, ik ga die snel proberen!

Reageer