beantwoord

Thalys Schiphol

• 30 januari 2015
  • 7 reacties
  • 565 Bekeken

Hoe lang staat de Thalys stil op Schiphol station om in te kunnen stappen?
icon

Beste antwoord door Jan NS 30 januari 2015, 18:50

Goed dat je ons hebt gevonden addie.berg.35. Om Loes te bevestigen: ook op Schiphol staat de Thalys 3 tot 4 minuten stil.
Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb vanalles geprobeerd om erachter te komen, maar ik kan nergens de aankomsttijd van de Thalys vinden op Schiphol, als ik zo zie is er vaak 3 tot 4 minuten tijd tussen aankomst en vertrek op de andere stations, maar ik kom telkens bij aankomst streepjes tegen. Heel apart te noemen. Misschien dat iemand anders er wel achter weet te komen?
Goed dat je ons hebt gevonden addie.berg.35. Om Loes te bevestigen: ook op Schiphol staat de Thalys 3 tot 4 minuten stil.
Bedankt Jan voor de bevestiging. Ik kon het niet gevonden krijgen 😳
Reputatie 1
Badge
EN er staat ergens op het peron een bord waarop je kan zien waar welk rijtuig zo ongeveer komt te staan-want dat nr staat op je RES-bewijs. In de praktijk is het nog nooit voorgekomen dat mensen achterbleven die mee hadden gemoeten-en op tijd op het perron waren.
Goede dag,
mijn zoon heeft een Eurostar ticket van Amsterdam centraal naar London. Is het mogelijk om in Schipol in te stappen ?
Badge +3
Goede dag,
mijn zoon heeft een Eurostar ticket van Amsterdam centraal naar London. Is het mogelijk om in Schipol in te stappen ?

Ja, dat kan. Ik neem aan dat u het instappen bedoelt in de trein die in Brussel Zuid aansluiting geeft op de Eurostar.
Ja. Dank u. Hebben wij ook gemaakt.

Reageer