beantwoord

ticket automaat defect

  • 10 september 2020
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

De ticketautomaat op station Helmond centraal accepteert geen/weinig munten. Ik zie hier dagelijks mensen waarvan alle munten geweigerd worden. Bij wie meld ik dit?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 september 2020, 10:43

Goedemorgen Iris1993 en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat deze kaartautomaat niet goed werkt. Zo'n storing of fout kun je over het algemeen melden via het telefoonnummer wat op de kaartautomaat vermeld staat. Die kan direct gecontacteerd worden bij storingen, waarbij ze ook mee kunnen kijken naar de transacties e.d. van de specifieke automaat.

Eventueel kan ik hier ook een melding over doorzetten, maar dan moet ik wel weten om welke specifieke kaartautomaat het gaat. Voor zover ik kan vinden zijn er namelijk twee kaartautomaten op station Helmond. Eentje naast de bewaakte fietsenstalling aan de westkant en eentje aan de oostkant, in de stationshal, ter hoogte van de kiss & ride en de bushaltes. Om welk van de twee zou het moeten gaan?

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen Iris1993 en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat deze kaartautomaat niet goed werkt. Zo'n storing of fout kun je over het algemeen melden via het telefoonnummer wat op de kaartautomaat vermeld staat. Die kan direct gecontacteerd worden bij storingen, waarbij ze ook mee kunnen kijken naar de transacties e.d. van de specifieke automaat.

Eventueel kan ik hier ook een melding over doorzetten, maar dan moet ik wel weten om welke specifieke kaartautomaat het gaat. Voor zover ik kan vinden zijn er namelijk twee kaartautomaten op station Helmond. Eentje naast de bewaakte fietsenstalling aan de westkant en eentje aan de oostkant, in de stationshal, ter hoogte van de kiss & ride en de bushaltes. Om welk van de twee zou het moeten gaan?

Reputatie 7
Badge +3

Op het station zelf kun je een storing altijd melden via de Service & Alarmzuil door op de blauwe serviceknop te drukken. Je hoeft dan geen beltegoed te gebruiken.

https://www.ns.nl/reisinformatie/voorzieningen/verkoop-en-reisinformatie-op-het-station.html

Op het station zelf kun je een storing altijd melden via de Service & Alarmzuil door op de blauwe serviceknop te drukken. Je hoeft dan geen beltegoed te gebruiken.

https://www.ns.nl/reisinformatie/voorzieningen/verkoop-en-reisinformatie-op-het-station.html


Dat werkt ook inderdaad, bedankt voor de toevoeging!

Reputatie 7
Badge +3

Het valt me op hoe weinig bekend mensen zijn met de Service & Alarmzuilen op de stations. Een beetje extra aandacht kan geen kwaad.

Reputatie 3

Het valt me op hoe weinig bekend mensen zijn met de Service & Alarmzuilen op de stations. Een beetje extra aandacht kan geen kwaad.


Met je eens. Of gewoon een knop op de kaartjesautomaat, waar je op kunt drukken.

Reageer