beantwoord

Tijdelijke fietsenstalling Assen niet overdekt

• 15 februari 2016
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

De tijdelijke fietsenstalling in Assen zal er zeker 2 jaar staan. Alleen de OV-fietsen staan overdekt. Helaas voor degenen, die altijd hun fiets in de bewaakte fietsenstalling hadden, moeten nu alle andere fietsen in weer en wind buiten staan. Daar worden ze niet beter van.
Ik heb hier al meerdere mensen over horen klagen.
Wanneer kunnen wij een overkapping verwachten?

Met vriendelijke groet,
Henriette Jalink
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 16 februari 2016, 15:24

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen op je vraag Henriette. Het klopt inderdaad dat de fietsen nu 'buiten' staat. Ik had graag iets anders gemeld, maar dit gaat niet veranderen. Je kan dus geen overkapping verwachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Henriette. Ik zal eens navragen bij de locatiebeheerder wat de bedoeling is de komende tijd en of er nog aanpassingen zullen plaatsvinden.
Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen op je vraag Henriette. Het klopt inderdaad dat de fietsen nu 'buiten' staat. Ik had graag iets anders gemeld, maar dit gaat niet veranderen. Je kan dus geen overkapping verwachten.
Bedankt voor de informatie.
Waar kunnen de (voormalige) abonnementhouders het beste hierover klagen?
Je kunt een klacht indienen door te bellen naar 030 - 7515155 (lokaal tarief, 24/7 bereikbaar). Of je kunt hierover een bericht sturen via Twitter, Facebook of erover e-mailen of chatten.

Reageer