beantwoord

Tijdelijke Opbergruimte voor Surfplank

• 10 juli 2020
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Beste community, 

Ik heb een tijdelijke Opbergruimte nodig voor een surfplank(je) van 2m lang op station Den Haag. Ik zag dat er kluizen beschikbaar zijn maar denk niet dat die er in past. Is er nog een andere locatie op het station waar ik dit alsnog kan doen? 

Mvg, 

Wouter

icon

Beste antwoord door Mark NS 10 juli 2020, 13:36

Hoi Wouterb10, welkom op de NS Community.

De afmetingen van een grote kluis zijn 85cm diep, 60cm hoog en 35cm breed, dus dat gaat het niet worden. Er zijn helaas ook geen andere faciliteiten op het station om grotere objecten tijdelijk op te bergen. Wellicht is er in Den Haag iets anders te vinden waar grotere objecten wel tijdelijk opgeborgen kunnen worden. 

Bekijk origineel

4 reacties

De afmetingen van een grote kluis zijn 85cm diep, 60cm hoog en 35cm breed, dus dat gaat het niet worden. Er zijn helaas ook geen andere faciliteiten op het station om grotere objecten tijdelijk op te bergen. Wellicht is er in Den Haag iets anders te vinden waar grotere objecten wel tijdelijk opgeborgen kunnen worden. 

Reputatie 5

Met een beetje googlen moet je wel iets kunnen vinden.

Dat is jammer, maar alsnog bedankt voor de reactie! Volgende keer plan ik zelf wat beter :) 

Reputatie 6
Badge

Heb je geen kennis of familie in buurt waar je die even kan neerdroppen?

Reageer