beantwoord

tijdstip assistentie aan gehandicapten

Mijn vrouw zit in n elektrische rolstoel en moet dus geholpen worden met in-en uit de treint te komen. Is deze assistentie dag en nacht beschikbaar. Als ik onze aankomende reis overzien zijn wij weer om 1.53 (nacht) weer op de plaats van bestemming.
icon

Beste antwoord door Femke NS 16 mei 2014, 08:24

Beste arnold60, Welkom op het NS-Serviceforum! Via de link van wouter15 kun je inderdaad alle informatie vinden over de assistentie. Nog even over je vraag: het is ook mogelijk om op dit tijdstip reisassistentie te ontvangen, zolang je de assistentie 24 uur van te voren aanvraagt. Dit kan online en via het nummer 030-2357822.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Ik zou je graag willen verwijzen naar deze pagina: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/reizen-met-een-functiebeperking Daar kun je alles vinden over het reizen met een beperking.
Badge
Beste arnold60, Welkom op het NS-Serviceforum! Via de link van wouter15 kun je inderdaad alle informatie vinden over de assistentie. Nog even over je vraag: het is ook mogelijk om op dit tijdstip reisassistentie te ontvangen, zolang je de assistentie 24 uur van te voren aanvraagt. Dit kan online en via het nummer 030-2357822.

Reageer