beantwoord

Toegang onbemande fietsenstalling

• 24 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

Hallo,

Kunt u mij vertellen hoe ik vanaf 1 januari 2015 in de onbemande fietsenstalling in Sittard binnen kom?
Ik gebruik nu nog de chipknip, maar deze kan ik op steeds minder plaatsen opladen.

Groetjes !!
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 25 oktober 2014, 11:48

Beste ralf1976! Welkom. Er wordt momenteel gewerkt aan een alternatief betaalsysteem. Zodra hier meer over bekend is zal dit naar buiten worden gebracht, maar wat in de toekomst de betaalwijze precies wordt, durf ik nu nog niet met zekerheid te zeggen.

P.S. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
De bestaande betaalautomaat zal vervangen moeten worden door een automaat die het geld van een ov-chipkaart kan halen, via automatische machtiging int o.b.v. het ov-chipkaart nummer, via een pinbetaling of via contactloosbetalen zonder pincode bij lage bedragen. Dip&Go is ook nog mogelijk als fietsenstallingen door de banken als parkeergelegenheid geaccepteerd worden.
Beste ralf1976! Welkom. Er wordt momenteel gewerkt aan een alternatief betaalsysteem. Zodra hier meer over bekend is zal dit naar buiten worden gebracht, maar wat in de toekomst de betaalwijze precies wordt, durf ik nu nog niet met zekerheid te zeggen.

P.S. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum op het station.

Reageer