beantwoord

Toegankelijkheid station Dordrecht Zuid

• 22 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 371 Bekeken

Voor station Dordrecht zuid staat, bij de stations informatie staat dat er "Toegankelijk" perrons zijn. In feite zijn er alleen (redelijk) stijle trappen, die op het moment half worden geblokkeerd door een soort box met een OV chip kaart lazer eraan. (Ik heb er niet aan gedacht om er foto's van te maken gisteren, dit kan ik als dit nodig is later in de week nog doen.)

Is dit een foutje in de stations informatie?
icon

Beste antwoord door Inge NS 20 november 2015, 18:50

Het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Het perron op station Dordrecht Zuid is inderdaad alleen via trappen te bereiken. De stationsbeheerder heeft aangegeven dat hij de informatie op de website zal laten veranderen. Bedankt voor het aankaarten!
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het forum autobus22!

Ik ben zelf niet helemaal bekend met de situatie op Dordrecht Zuid, maar een rondje googelen lijkt jouw constatering te bevestigen. Ik ga daarom contact opnemen met de locatiebeheerder van dit station om na te gaan of deze vermelding onder de stationsvoorzieningen wel of niet op zijn plaats is. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, laat ik dat hier weten.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
De locatiebeheerder van Dordrecht Zuid is t/m 2 november afwezig. Een terugkoppeling kan daarom nog even op zich laten wachten.
Enne?
Ik kan helaas nog geen uitsluitsel geven. Zodra ik meer weet, laat ik dat hier weten.
Ik had spijtig genoeg niet direct de juiste locatiemanager te pakken. De vraag staat daarom nog steeds uit. Excuses voor het lange wachten.
Het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Het perron op station Dordrecht Zuid is inderdaad alleen via trappen te bereiken. De stationsbeheerder heeft aangegeven dat hij de informatie op de website zal laten veranderen. Bedankt voor het aankaarten!
Geen probleem 🙂.

Reageer