beantwoord

Toegankelijkheid station Enschede

• 26 mei 2020
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 2
  • Intercity
  • 13 reacties

Sinds een maand of twee zijn alle ingangen/uitgangen op station Enschede afgesloten, op eentje na. Dit i.v.m. overlast, mede door de weinige activiteit op het station.

Het wordt nu weer steeds drukker en bij de enige toegang (grote trap) zitten overdag veel mensen in de weg. Het zou fijn zijn als er weer meer ingangen open gaan zodat de reizigers zich meer kunnen verspreiden en niet meer gebonden zijn aan één ingang/uitgang. Aangezien er overal linten hangen van NS neem ik aan dat jullie het hebben afgesloten.

Ik zie zelden personeel op het station en de vraagbaak zit dicht of is nooit open (als ik er ben). Vandaar de vraag hier.

icon

Beste antwoord door Mark NS 27 mei 2020, 18:39

Fijn dat het nu alweer is aangepast! Aanvankelijk stond 2 juni in de planning, hebben we doorgekregen, maar wellicht heeft men het naar voren gehaald! 

Bekijk origineel

4 reacties

Op station Rotterdam Centraal zijn ook vanwege corona een aantal ingangen afgesloten. Waarom weet ik niet precies, want in de praktijk is het resultaat dat het dat dan bij de wel open ingangen vaak erg druk wordt. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Goede vraag, BVW. Ik ga het navragen. Misschien per 2 juni dat het al veranderd zou worden, maar wanneer ik meer weet dan laat ik het weten!

Reputatie 2

Ik zag zojuist dat het vandaag is aangepast in Enschede. Misschien was dat al gepland, anders dank voor het doorgeven. :)

Fijn dat het nu alweer is aangepast! Aanvankelijk stond 2 juni in de planning, hebben we doorgekregen, maar wellicht heeft men het naar voren gehaald! 

Reageer