beantwoord

Toeslagvervoerbewijs teveel gekocht

• 29 april 2014
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Hallo, ik had eerst mijn toeslagkaartje gekocht en wilde later een gewoon kaartje kopen van breda naar amsterdam met de intercity direct. Maar toen had ik geen andere keuze in de automaat, dan het toeslagkaartje nog een keer te kopen. Kan ik deze declareren?
icon

Beste antwoord door Wiarda 29 april 2014, 10:22

Hallo, ik had eerst mijn toeslagkaartje gekocht en wilde later een gewoon kaartje kopen van breda naar amsterdam met de intercity direct. Maar toen had ik geen andere keuze in de automaat, dan het toeslagkaartje nog een keer te kopen. Kan ik deze declareren?

Achteraf kan dat helaas niet. Je had op dat moment het beste direct even naar de servicebalie kunnen gaan en dat teveel gekochte toeslagkaartje ongeldig kunnen laten maken.
Vervolgens had je dat dan kunnen opsturen naar de Klantenservice vanHiSpeed met het verzoek die €2,30 terug te storten op jouw bankrekening.
Niet gebruikte kaartjes achteraf aanbieden is helaas niet mogelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je kan in de automaat gewoon een kaartje kopen van Breda naar Amsterdam zonder toeslag.

Achteraf kan dat helaas niet. Je had op dat moment het beste direct even naar de servicebalie kunnen gaan en dat teveel gekochte toeslagkaartje ongeldig kunnen laten maken.
Vervolgens had je dat dan kunnen opsturen naar de Klantenservice vanHiSpeed met het verzoek die €2,30 terug te storten op jouw bankrekening.
Niet gebruikte kaartjes achteraf aanbieden is helaas niet mogelijk.
Dag meen88, het antwoord van Wiarda is inderdaad juist. Toch zou ik zeker aanraden je claim schriftelijk in te dienen bij NS HiSpeed. Je kan beide originele kaartjes naar ons toezenden. In de begeleidende brief kun je aangeven waarom je de claim indient. Vergeet niet zoveel mogelijk details te vermelden zoals het station, de automtaat de tijdstip je rekeningnummer (Iban) etc. Je kan je brief sturen naar:

NS Hispeed Klantenservice
Postbus 2552
3500 GN Utrecht

Groet Ramon

Reageer