toilet apeldoorn

• 10 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 329 Bekeken

prima dat er nieuwe toiletten zijn op station Apeldoorn maar stond daar met hoge nood en kon alleen maar toegang krijgen met contactloos betalen en dat had ik niet..... wel los geld in mijn zak , maar helaas....🙄

11 reacties

Badge
Tja vanwege de veiligheid en om diefstal van het contante geld te voorkomen zie je op steeds meer plaatsen dat er gekozen wordt voor contactloos betalen of alleen per creditcard of pin. Het zal steeds meer zo worden dat er niet contant betaald kan worden en daar zullen we toch aan moeten wennen.
Reputatie 4
Was Statie in het stationsgebouw niet open? Daar is ook een toilet.
Wist niet dat daar ook een toilet was en eerlijkheidshalve loop ik slecht dus was al blij bij deze aangekomen te zijn ! Maar bedankt voor de tip, je weet maar nooit 😉
Tja vanwege de veiligheid en om diefstal van het contante geld te voorkomen zie je op steeds meer plaatsen dat er gekozen wordt voor contactloos betalen of alleen per creditcard of pin. Het zal steeds meer zo worden dat er niet contant betaald kan worden en daar zullen we toch aan moeten wennen.
Tja, contactloos betalen.....wou daar steeds niet aan maar nog even en we moeten 😉
Badge
Tja, contactloos betalen.....wou daar steeds niet aan maar nog even en we moeten 😉
Die mening deel ik met je maar ook ik vrees dat we er (hopelijk pas over een paar jaar) echt aan moeten geloven.
Badge +3
Soms is er nog de optie om een SMS met het nummer van het toilet te sturen naar een of ander betaalnummer, dan gaan ze ook open.
Of iemand aanspreken en die betalen met geld en dat persoon dan met de pinpas betaalt.
Heb ook keer gedaan voor iemand.
Reputatie 5
Ik vindt contactloos betalen ondanks mijn leeftijd van 72 jaar juist wel heel gemakkelijk een pas voor contactloos betalen of pinnen heb ik altijd bij mij in tegenstelling tot contant geld en kleingeld.
Het is even wennen om een pasje voor de deur of automaat te houden in plaats van geld in werpen maar het went snel.
En daarbij iedere uitgave is online terug te vinden in het overzicht van de bank op pc tablet of smartphone.
Zelfs mijn kroket betaal ik contactloos bij Smullers.
Het beste zou zijn alle twee de methodes zoals op grotere stations, alleen denk ik niet dat dat gaat gebeuren bij de onbewaakte toiletten.
Reputatie 4
Soms is er nog de optie om een SMS met het nummer van het toilet te sturen naar een of ander betaalnummer, dan gaan ze ook open.

Apeldoorn heeft die optie helaas niet. Volgens mij vroeger wel gehad, maar sinds de betaalmethode vernieuwd is en je alleen contactless kunt betalen is die optie er niet meer.

In Delft volgens mij hetzelfde, maar dat weet ik niet zeker. Kom daar niet zo vaak. Ik heb zelf die sms-optie alleen gezien i.c.m. contant betalen (50 cent).
Reputatie 5
In Delft inderdaad hetzelfde net als in Deventer, Hengelo en een aantal andere Stations met onbewaakte toiletten die omgebouwd zijn tot contactloos betalen.
Je ziet het ook steeds meer op stations waar je vroeger de sleutel moest vragen bij de kiosk of de restauratie en alleen te bezoeken als deze open waren.
Bij deze laatste mogelijkheid vindt ik contactloos ook prettiger.

Reageer