beantwoord

Toilet Station Roosendaal

• 13 juli 2014
  • 5 reacties
  • 703 Bekeken

Beste Klantenservice,
Zondag 13 juli waren we al vroeg op het Station Roosendaal, om de Intercity naar Brussel-Midi te nemen. We wilden gebruik maken van het toilet aldaar, na 50 cent in de deur gedaan te hebben konden we de deur openen. We schrokken het was een bagger aan ontlasting op en naast het toilet. Te vies om te gebruiken, schandalig
- dat dit op een station voorkomt en ook nog wel een belangrijke Internationale treinstation
- dat dit ook nog 50 cent kost terwijl je verwacht een schoon toilet aan te treffen, je betaald er immers voor
- andere mogelijkheden zijn er niet op dit station
- op andere stations in nederland is dit wel beter geregeld
icon

Beste antwoord door Brian NS 14 juli 2014, 08:16

Beste Voorhuis,

Welkom op het NS serviceforum. Spijtig om te lezen dat je dit weekend deze ervaring had. Het is niet natuurlijk niet de bedoeling, dat de toiletten zo smerig zijn dat je er eigenlijk geen gebruik van wilt maken. Ik ga je signaal dan ook doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. We gaan dan kijken wat de reden is dat de toiletten er zo uitzagen. Veel reizigers denken ook dat ze na het betalen van €0,50 de toilet vies kunnen achterlaten, ik sluit dan ook niet uit dat het van de dag zelf is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Voorhuis,

Welkom op het NS serviceforum. Spijtig om te lezen dat je dit weekend deze ervaring had. Het is niet natuurlijk niet de bedoeling, dat de toiletten zo smerig zijn dat je er eigenlijk geen gebruik van wilt maken. Ik ga je signaal dan ook doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. We gaan dan kijken wat de reden is dat de toiletten er zo uitzagen. Veel reizigers denken ook dat ze na het betalen van €0,50 de toilet vies kunnen achterlaten, ik sluit dan ook niet uit dat het van de dag zelf is.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Beste Brian,

de toiletten waren zo smerig dat er geen gebruik van gemaakt kon worden. Ik heb een medewerker aangesproken., Zij vertelde mij ( ze werk daar al 12 jaar) dat het schoonmaken van de toiletten door de NS is uitbesteed aan een ander bedrijf. Daarnaast zei ze dat in het weekend de toiletten in Roosendaal (en Bergen op Zoom) niet schoon gemaakt worden. In concreto van vanaf vrijdagmiddag tot maandagmorgen wordt er dus niks aangedaan. Ze rekende voor per uur 10 mensen a 50 cent die de deur openen is gewoon 5 euro snel verdiend.
Ze had graag dat reizigers het melden bij de NS, zelf meldt ze dit ook voortdurend bij de NS maar er wordt niks aangedaan.
Ik vind het behoorlijk klantonvriendelijk van de NS
groet Mw Voorhuis
sorry Brain,

wat heb ik er aan dat mijn klacht wordt verplaatst naar een ander topic? Worden de toiletten daarmee schoon?
of kijkt iemand anders er dan naar?
groet Mw Voorhuis
Daarmee blijft het forum overzichtelijk.
Een toilet zoeken op Station Roosendaal is al een ramp. Alleen op een bepaalde perron is er maar een toilet. Deze zou zelfreinigend moeten zijn. Wat het reinigt is niet duidelijk maar in ieder geval niet zichzelf.

Wij waren in Juni in Roosendaal gestrand door een probleem op de moerdijk met een trein die van elkaar losbrak en een wagon achter liet.
Hierdoor moesten wij uren op onze trein naar Antwerpen wachten. Op het station was het erg druk en moesten wij zoeken naar de enkele smerige toilet. Nood breekt wed en je moet wat als de nood hoog is dus met een knijper op je neus 50Cent voor een smerige toilet moeten betalen.

Ik vind eigenlijk dat het op ieder station slecht gesteld staat met de toiletten.
Behalve op Schiphol, maar daar gaat de NS weer niet over.

Reageer