beantwoord

Toiletten op stations en in de trein!

• 6 September 2015
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Sinds een aantal jaren maak ik in het weekend af en toe gebruik van de NS. Meestal met véél ergernis!

Wat mij dan met name - afgezien van de stelselmatige, vooraf geplande & gecommuniceerde werkzaamheden - irriteert, is het feit dat reeds om 23:00(!) uur alle stationstoiletten zijn gesloten terwijl de dienstregeling nog minstens tot 01:00 uur doorloopt!
(O ja, op mijn overstapstation Utrecht CS is er één munttoilet open waarvoor een rij van minstens 20 mensen staat te wachten!)

Mede omdat ook het aantal toiletten op IC-treinen zwaar ontoereikend is, de hygiëne daarvan (logisch gevolg) erbarmelijk én sprinters (nog) niet eens over dit meest basale 'comfort' beschikken, bij deze een dringende oproep om "het product vervoer snel te upgraden"!

TheRockingScientist
icon

Beste antwoord door Charon NS 9 September 2015, 14:43

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Beste watNSlechtbedrijf, excuses voor mijn late reactie. Ik snap dat het niet fijn is dat er geen toilet open is wanneer je 's nachts (of laat in de avond) reist of ergens aankomt. Ik heb je feedback dan ook meteen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. De toiletten zijn 's nachts gesloten om vandalisme tegen te gaan, maar het is natuurlijk niet fijn dat jij hier als reiziger de dupe van bent. Ik kan niks beloven, maar heb je suggestie doorgezet. 🙂

Reageer