Toiletteren in Amsterdam: haastwerk!

• 5 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Op Amsterdam CS zijn er langs spoor 2 twee toiletgroepen. Bij 1 toiletgroep zijn er voor heren alleen urinoirs (daar kom je als man pas achter nadat je betaald hebt). Ga je dan naar de andere toiletgroep (je betaalt nogmaals 50 cent) om te gaan zitten, dan word je tijdens je bezigheid gestoord door de toiletbeheerder die je aan de andere kant van de deur vermaant om op te schieten omdat er nog meer klanten staan te wachten.

Toiletteren is bij mij en bij velen met mij een bezigheid waarin je jezelf toch graag enige rust gunt. Het probleem is dat er kennelijk veel te weinig toiletten zijn op Amsterdam CS voor de grote mensenmassa die daar dagelijks langs komt. Als je denkt dat je over een kwartier moet, kun je beter maar alvast in de rij gaan staan. Goed plannen is (voor NS) ook een kunst !

1 reactie

Aan de IJ-zijde is een nieuwe toiletgroep ingericht waar meer dan voldoende ruimte is om er op je gemak even voor te gaan zitten. Ik heb nog niet meegemaakt dat hier mensen in de rij moeten staan wachten.

Reageer