beantwoord

Top geholpen!!

• 28 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Geen vraag maar compliment voor de heer aan de balie op Utrecht Centraal. Had portemonnee laten liggen op Zuid dus kaartje kopen om daarheen te gaan om te checken of de portemonnee er nog zou zijn. Kaartje in de zak en wachten op de volgende aansluiting tot ik bedacht Uuuuhhh is het op zuid nog wel open? (21.00) terug naar balie alwaar de vriendelijke meneer voor me aan het bellen ging... na het derde telefoontje bleek dat het allemaal al gesloten was 😞 dus kaartje voor vandaag.... niet handig. Heeft hij ook nog mijn kaartje naar morgen omgestempeld!!!! Helemaal fantastisch geholpen en of portemonnee er morgen zal zijn... afwachten, hij duimt in ieder geval voor me. 😃
icon

Beste antwoord door Ramon NS 29 augustus 2014, 08:48

Welkom op ons serviceforum Dautzie. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de Servicebalie, ik zal je compliment aan hen doorgeven. Ik hoop dat je je je portemonnee snel terug vindt! Heb je al een opsporingsformulier ingevuld? Groet Ramon
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op ons serviceforum Dautzie. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de Servicebalie, ik zal je compliment aan hen doorgeven. Ik hoop dat je je je portemonnee snel terug vindt! Heb je al een opsporingsformulier ingevuld? Groet Ramon

Reageer