beantwoord

Tour de France

• 30 juni 2015
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 1
Op ns.nl/tourstart staat de volgende tekst: "NS zet op 4 en 5 juli langere en extra treinen in van en naar Utrecht Centraal." Nu vraag ik me wel af: Welke extra treinen? Daar staat namelijk niks over op ns.nl. Ik heb het al eens aan NS gevraagt en daar was het antwoord: "Kijk maar in de reisplanner" Is er geen mogelijkheid om een lijst te publiceren met de extra treinen rond Utrecht? Dat lijkt me voor de reizigers ook wel duidelijker dan iedere keer de reisplanner te moeten raadplegen.
icon

Beste antwoord door Loes 30 juni 2015, 21:01

Onze diensten zijn aangepast en langer geworden. Hoe het is geregeld weet ik nu ook ff niet, maar het rijdend personeel wordt langer ingezet in ieder geval.
Bekijk origineel

5 reacties

Hmm vreemd. Het komt erop neer dat de reizigers maar blij moeten zijn met een dode mus. Niet Slim.
Onze diensten zijn aangepast en langer geworden. Hoe het is geregeld weet ik nu ook ff niet, maar het rijdend personeel wordt langer ingezet in ieder geval.
Extra treinen bij NS betekent vaak dat bestaande treinen langer worden gemaakt of extra stops maken.

Slechts sporadisch worden er daadwerkelijk extra treinen ingezet.
Afgelopen weekend, tijdens de TT in Assen, zouden er ook extra treinen worden ingezet. Volgens mij is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar er stonden te Assen wel de gehele dag twee VIRM-6 treinstellen klaar om ingezet te worden waar nodig. Ook werden de Sprinter-diensten uitgevoerd door DDAR, in plaats van ICM-3 en maakten veel (ook al langere) Intercity's op basis van inventarisatie op het perron extra stops. Zelden gezien dat er zo flexibel gewerkt werd.
beetje jammer dat tijdens de tourstart gewoon werkzaamheden tussen haarlem en amsterdam sloterdijk plaatsvinden. Moet dus nu omreizen via Castricum on de tour te kunnen bekijken. Snap dit gewoon niet.

Reageer