beantwoord

Trage poortjes Amersfoort en Utrecht

• 11 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Reputatie 1
Iets wat me al langer opvalt, maar eigenlijk nooit de moeite genomen er hier een bericht over te plaatsen. Ik merk in elk geval op de stations Amersfoort en (in iets mindere mate) Utrecht Centraal - Jaarbeurszijde dat de poortjes hier erg traag zijn met reageren. Geregeld komt het voor dat ik op het display zie dat ik ingecheckt heb, doorloop en het poortje dan pas lijkt te bedenken "owja, ik moest open" waardoor ik me bij wijze van spreken tepletter loop op een nog dicht deurtje.

Op station Amersfoort is het zelfs een keer voorgekomen dat ik achter een andere reiziger aan kwam (niet vlak erachter, er zat net wat tijd tussen) en incheckte waarna ik als gebruikelijk de melding "Ingecheckt Traject Vrij" op het display zag. Toen ik doorliep ging het poortje echter eerst nog dicht, kreeg 'm maar net niet in m'n gezicht, en vervolgens gewoon zonder alarm open. Dat was dus gewoon een normale check in, maar een wat onbeleefd poortje :P
Kunnen die dingen wellicht wat sneller afgesteld worden?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 12 augustus 2017, 15:38

Hoi Daniel, welkom op het NS Serviceforum.

Fijn dat je uiteindelijke toch de moeite neemt om je feedback over de poortjes met ons te delen. Vervelend dat voor jou de poortjes te langzaam opengaan. Ik ga je melding over de poortjes op station Amersfoort en Utrecht intern doorgeven. Hopelijk kunnen we ze dan wat sneller afstellen en kun jij op een snel tempo door de poortjes gaan 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Daniel, welkom op het NS Serviceforum.

Fijn dat je uiteindelijke toch de moeite neemt om je feedback over de poortjes met ons te delen. Vervelend dat voor jou de poortjes te langzaam opengaan. Ik ga je melding over de poortjes op station Amersfoort en Utrecht intern doorgeven. Hopelijk kunnen we ze dan wat sneller afstellen en kun jij op een snel tempo door de poortjes gaan 🙂.

Reageer