Bij station Den Haag HS vandaag vertrok een tram 3 minuten eerder dan wat er stond op 9292 en op de NS app. Ik snap als dit gebeurt bij een tussenstop, maar ik snap de logica niet van hoe dit mag bij een treinstation.
Bladzijde 1 / 1
Bij station Den Haag HS vandaag vertrok een tram 3 minuten eerder dan wat er stond op 9292 en op de NS app. Ik snap als dit gebeurt bij een tussenstop, maar ik snap de logica niet van hoe dit mag bij een treinstation.
HS is voor veel tramlijnen ook slechts een tussenstop en geen begin/eindpunt.
Dat heeft te maken met de dienstuitvoering van de HTM. Je kunt daarover een klacht indienen.
https://www.htm.nl/klantenservice/formulieren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.