beantwoord

Trein laat ons in de steek op station zaandam kogerveld

• 17 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 566 Bekeken

Vandaag verbaaste ik en mijn medereizigers ons er over dat de trein naar Hoofddorp van 7:58 ons straal voorbij reed zonder te stoppen. Ik mijn geval betekend dit dat ik mijn baas weer een berichtje sturen moet omdat ik een half uur later op mijn werk kom. Nu lachen we om dde absurde reden maar als ik een afspraak heb in de ochtend is het niet zo grappig meer.

Daarnaast wil ik graag door geven dat deze trein slegemiddeld slechts 1 van de 5 werkdagen op tijd komt. Er zit dus structureel iets verkeerd hier, het zou fijn zijn als er eens naar gekeken kon worden.

Als dit de verkeerde plek is voor dit soort dingen hoor ik graag waar ik mijn klachten wel kwijt kan
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 oktober 2014, 11:33

Beste Thijs Erends, Leuk dat je het forum hebt gevonden! Welkom! Jammer om te lezen dat de trein niet gestopt is op het station. Ik begrijp dat jij en je werkgeven hier natuurlijk niet zo heel blij mee zijn. Ons treinpersoneel krijgt van tevoren een overzicht van alle stations waar gestopt wordt. Helaas komt het incidenteel voor dat een machinist ten onrechte een station voorbij rijdt. Uiteraard is dit voor reizigers vervelend, omdat zij langer onderweg zijn. Wij doen er als bedrijf daarom alles aan om dit soort situaties te voorkomen.

In het geval van vertraging.. Lukt het dan wel om de vertraging nog in te rijden zodat je alsnog tijdig aankomt op je bestemming? Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Thijs Erends, Leuk dat je het forum hebt gevonden! Welkom! Jammer om te lezen dat de trein niet gestopt is op het station. Ik begrijp dat jij en je werkgeven hier natuurlijk niet zo heel blij mee zijn. Ons treinpersoneel krijgt van tevoren een overzicht van alle stations waar gestopt wordt. Helaas komt het incidenteel voor dat een machinist ten onrechte een station voorbij rijdt. Uiteraard is dit voor reizigers vervelend, omdat zij langer onderweg zijn. Wij doen er als bedrijf daarom alles aan om dit soort situaties te voorkomen.

In het geval van vertraging.. Lukt het dan wel om de vertraging nog in te rijden zodat je alsnog tijdig aankomt op je bestemming? Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Zeg gewoon de waarheid en zeg dat ze dat doen om de cijfers beter te maken.

Anders telt de trein mee voor vertraging en nu niet.

Een machinist die een station vergeet, hoe kan dat dan als ze een lijst krijgen ?
Daar kijken ze niet op ? Ze denken niet van oh we stoppen hier niet maar normaal wel ?

Reageer